AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Som at du var nyklippet og folk bare latterliggjorde deg? Anonymkode: da56b...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Det kaller jeg ikke venner Anonymkode: 745f8...caa 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Ja, men vi er ikke venner mer. Da jeg var 20 begynte jeg å studere i utlandet, og da jeg skulle møte en venninne som også studerte i det landet gjorde hun narr av vesken min. Jeg hadde kjøpt en dyr messenger bag i Norge før jeg dro, og hun sa "Du... det der er ikke lov!" og lo av meg. Jeg forstå aldri hvorfor det ikke var "lov". Vi har alltid hatt ganske ulik stil, jeg har alltid vært mer tomboy enn henne. Så hun hadde vesker, jeg brukte en messenger bag. Anonymkode: 94443...5ba
Million Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 (endret) Nei, jeg har aldri blitt ledd av for utseendet, heldigvis. Ikke som jeg kan huske i alle fall. Jo, vent litt. Det var en gang på 90-tallet. Jeg hadde en bakterieinfeksjon i luftveiene, og fikk en spesiell type pencillin (Trimetoprim sulfa). Det var ingen grunn til å tro at jeg skulle reagere allergisk på den, da jeg aldri har reagert allergisk på noe før. Men denne tålte jeg ikke. Jeg ble så full av mørkerøde prikker OVERALT, at dersom du sto et par meter unna meg, så var prikkene så tette at jeg så helt mørkerød og kokt ut! Ja, kokt! Helt MØRKERØD over alt. Til og med på innsiden av leppene og i håndflatene var det utslett og prikker, overalt. Da var det noen som lo av meg. Kjæresten min og broren hans, de måtte le og erte meg litt, for jeg så litt komisk ut. Jeg var også glovarm, høy feber, du kunne nesten stekt et speilegg på magen min. Kom meg på legevakt til slutt, og fikk øyeblikkelig beskjed om å ikke ta en eneste til av de pencillintablettene, for det kunne være farlig. Og at jeg aldri mer i livet måtte ta den pencillintypen, for neste gang kunne kroppen reagere mye, mye verre. Så jeg ble ledd av for utseendet mitt en gang jeg var syk, ja Endret 3. mars 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Ja, spesielt ei jeg studerte med. Hvis jeg sto litt lenger unna hørte jeg henne ofte si lavt: se på buksene/skoene/genseren til Maria. Når jeg snudde meg og så på henne latet hun som ingenting. Trodde man var voksen så lenge man gikk på uni 🙄 Kledde meg jo ikke som en dass heller. Anonymkode: 1374d...4af
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Ja, veldig ofte under oppveksten. Så mye at jeg ikke orker å begynne å nevne engang. Er 22 nå btw. Anonymkode: 9b0a2...363
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Ja. En venninne lo mye av mine fargerike klær, hun sa jeg så ut som en klovn... Anonymkode: 58dd7...eb4
jordbær86 Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Ja. Jeg hadde kjøpt meg noen veldig stilige støvletter en gang. Tok dem på da vi skulle møtes. Da spurte hun om jeg hadde tenkt å gå med de horestøvlettene, og at hun helst ville jeg skulle ta på noen andre sko for hvis ikke ble hun flau 😳 De så ikke ut som horestøvletter, men hun syntes vist det 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå