AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Hei, Ah, hvert eneste år er det noen som havner i denne fellen. Jeg skulle søke master, men var helt sikker på at fristen var 15 april. Til min store overraskelse ser jeg derimot at den har utløpt 1 mars. Selvfølgelig er dette helt og holdent mitt ansvar, men er det noen som har råd om hva jeg burde gjøre. Og hva er dessuten sjansen for at jeg kan komme inn? Jg tenker å ringe og høre med aktuelle skoler i morgen i hvert fall. Takk på forhånd! Anonymkode: ca5ca...991
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Du kan vente til juni håpe at det er ledige plasser da på studiet du ønsker deg inn på. Fra 20. juni kl. 09 kan du søke ledige plasser, hvor det da er løpende opptak. Ring selvfølgelig skolen og hør, men ser det er et alternativ på samordna opptak i hvert fall. Anonymkode: 42468...8d7 1
Gidavmeg Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan vente til juni håpe at det er ledige plasser da på studiet du ønsker deg inn på. Fra 20. juni kl. 09 kan du søke ledige plasser, hvor det da er løpende opptak. Ring selvfølgelig skolen og hør, men ser det er et alternativ på samordna opptak i hvert fall. Anonymkode: 42468...8d7 Master går ikke på samordna opptak
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Eneste du kan gjøre er nok å kontakte studiestedet Anonymkode: 85d5e...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå