Gå til innhold

Frivillig sølibat ut 2021. Hvem er med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex enda i 2021, og slik er planen min å fortsette hele året.! 

1 år HELT uten intimitet eller nærhet med menn. Menn helst på avstand! Skal bli deilig dette :) 

Etter flere år med tilfeldige one night stands her og der, og sex med en du trodde ville bli et forhold med, men ikke ble av. 

Dette blir året for selvutvikling og for å ta vare på kropp og sjelen!

Misforstå meg rett. Jeg er ung og meget attraktiv kvinne som lett får meg sex om jeg vil. Derimot skal jeg være helt uten i 2021

Anonymkode: 77ea4...98e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke faen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med det? :klo: 

Er det sånn som desse tulle-diettene «intermedient fasting» og «lavkarbo» og sånt? Du føler at du ikke i tilstrekkelig grad er i kontroll over livet, alternativt at det ikke føles «vrient nok» og ønsker å tilføre et element med marginal vanskegrad som du kan kontrollere? 

Livet er i så fall ikke kontrollerbart. Kast deg heller uti det.

Anonymkode: 6c804...901

Skrevet

Skjønner ikke poenget, jeg trenger intimitet så nei takk

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på pandemien, så er ikke dette dumt. Flere burde tenkt på det i 2020 også. 

Anonymkode: 4c34a...bc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope, jeg har gått 6 uker og 4 dager uten sex og det holder på å klikke for meg. 1 år?!

Anonymkode: 06ea6...cc5

Skrevet

Jeg heier på deg!
Siden det er dette du ønsker nå, så tipper jeg du vil ha godt av det. 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Med tanke på pandemien, så er ikke dette dumt. Flere burde tenkt på det i 2020 også. 

Anonymkode: 4c34a...bc3

Veldig godt poeng!

Fioljenta skrev (1 minutt siden):

Jeg heier på deg!
Siden det er dette du ønsker nå, så tipper jeg du vil ha godt av det. 💜

Takk :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt sex på over fem år, og nyter livet uten sex.

Anonymkode: de3cc...15e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke hatt sex enda i 2021, og slik er planen min å fortsette hele året.! 

1 år HELT uten intimitet eller nærhet med menn. Menn helst på avstand! Skal bli deilig dette :) 

Etter flere år med tilfeldige one night stands her og der, og sex med en du trodde ville bli et forhold med, men ikke ble av. 

Misforstå meg rett. Jeg er ung og meget attraktiv kvinne som lett får meg sex om jeg vil. Derimot skal jeg være helt uten i 2021

Kanskje du bare trenger å bytte beite...?

Anonymkode: e1c99...791

AnonymBruker
Skrevet

Er på år 4, så jeg er med. 

Anonymkode: 14ac1...26d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tilfeldige ons og ff gnir jo bare verdigheten din ned i søla. Det er destruktivt. Og alle får sex naturligvis. Menn har ingen krav til ett ligg annet enn tilgjengelighet. Er du redd for å bli avvist når du er sårbar siden du ikke våger forhold av en verdi? 

Anonymkode: e1c99...791

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nope, jeg har gått 6 uker og 4 dager uten sex og det holder på å klikke for meg. 1 år?!

Anonymkode: 06ea6...cc5

Jeg har gått et helt liv uten sex, og jeg lengter ikke engang etter det. Så forskjellige kan folk være.

Anonymkode: c783f...d89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...