Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

#thingsthatneverhappened

Sorry, men så ensidig egoistisk, uhøflig og næsti tror jeg faktisk ikke at det går an å være. I alle fall ikke hvis man har normalt utviklede sjelsevner. 

Anonymkode: 3c83a...b31

Hvorfor skriver du slik, kan ikke se hva som er ego eller uhøflig med dette.

Min vennine og jeg har grått over dette, føler vi blir snakkes dritt om,og blir sett på som ekle, det gjør meget vondt

Det er bare føtter, jeg har virkelig problemer med p skjønne dette🤢

Anonymkode: 58baf...206

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan visste folk at dere stod på skøyter uten sokker?

Hvordan er det mulig på gråte fordi noen ber deg ta på sokker? Og hvordan er det mulig at det finnes to av dere? 

Og menn er bare sexy med sokker på bena. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte vil ta av sokkene under sex. Jeg tar hvite sokker med Nike logo på under sex hver gang fremfor uten... 

Anonymkode: c7d99...7ca

AnonymBruker
Skrevet

Man bruker sokker for å skåne sko og omgivelser for fotsvette. Ja, du svetter ganske mye. 

Å gå uten sokker i skoene er derfor like urenslig som å aldri bytte sokker. 

På samme måte skal du bruke t-skjorte på treningssenter, så svetten samles der og ikke drypper rundt.

Anonymkode: 799d3...e6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan visste folk at dere stod på skøyter uten sokker?

Hvordan er det mulig på gråte fordi noen ber deg ta på sokker? Og hvordan er det mulig at det finnes to av dere? 

Og menn er bare sexy med sokker på bena. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte vil ta av sokkene under sex. Jeg tar hvite sokker med Nike logo på under sex hver gang fremfor uten... 

😂😂😂rar du😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

😂😂😂rar du😂

Nei, det er du med alle disse trådene som er den rare... Ingen sitter med en venninne og gråter over at de ikke kan gå barbent. 

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke at ikke folk fryser på beina på vinteren når de går uten sokker.  Sært å komme på besøk til noen i genser og bukse i mars uten sokker, ta på dere sokker.  Er ikke så mye å be om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...