Gå til innhold

Erfaring med Toro sin nye linsegryte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt inn for en travel dag. Vi er vegetarianere. Noen erfaringer her som piffer litt opp. Barna er store og ønsker mest mulig "fra bunnen av" Har kjøpt inn for en travel dag. Har huset alltid fullt av grønnsaker, kokosmelk, linser, kikerter og krydder og kan handle inn andre ting. Skal teste snart ut og håper å levere en "lettvint" løsning  innimellom for travle umotiverte dager, så første testrunde er egentlig alfa og omega for gjenkjøp 😉 Hva spise til? Nan, rundstykker (ungdommen er ikke glad i hvitløksbrød fra butikken). Vi er 3 kvinner, 1 voksen og 2 ungdommer.

https://www.toro.no/produkter/toro-indisk-linsegryte-15x106g/

Anonymkode: 8c9f6...bd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe erfaring med linsgryten til toro, men jeg pleier å ha ris til mine linsegryter :) gjerne litt tynne rødløkskiver også litt koriander

Anonymkode: 14c0a...8dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke noe erfaring med linsgryten til toro, men jeg pleier å ha ris til mine linsegryter :) gjerne litt tynne rødløkskiver også litt koriander

Anonymkode: 14c0a...8dc

Ris til linser? Det har jeg aldri tenkt på. Blir det ikke litt smør på flesk? Tenker linser og ris går litt under det samme, men muligens jeg tar feil? Må teste ut!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ris til linser? Det har jeg aldri tenkt på. Blir det ikke litt smør på flesk? Tenker linser og ris går litt under det samme, men muligens jeg tar feil? Må teste ut!

Jeg bruker gjerne ris som tilbehør når jeg lager daal. Ellers liker jeg å toppe linsegryter med masse snadder, feks. chili i skiver, finhakket koriander, kokosflak, cashewnøtter, lime og vårløk. Ellers er naan veldig godt til indiske gryter. Jeg har ikke smakt Toro-gryten, men den ser god ut.

Anonymkode: b4619...68e

Skrevet

Hvis ikke du er klar over det, så kan de aller fleste halvfabrikata-posene fra Toro lages vegetar :) Det står vanligvis i liten skrift bakpå, hva du heller kan bruke. F.eks er det gjerne creme fraishe og bønner, eller en paprika. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har indisk svigerfamilie og ifølge min mann er det visst veldig vanlig at man serverer ris ved siden av linser ( jeg orde det riktignok ikke før jeg ble kjent med han for det var nytt for meg og :ler: . Nå må jeg stort sett alltid ha ris til

Anonymkode: cf1d9...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...