datajente Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Hei! Er det noen som har erfaring med disse seriene og har liknende hudtype som meg??? Jeg hadde tenkt til å begynne med Clinique's renseserie nr. 2, men ekspeditøren insisterer på at jeg heller bør bruke Esteer Lauders serie for normal/kombinert hud. Clinique er visst for exfolierende for min unge hud (jeg er 23 år), og kan visst derfor føre til at huden blir irritert med alle dets følger. Det er bare det at jeg vil at arr og store porer skal bli mindre, og tror derfor at jeg trenger exfolirerende produkter. Tar gjerne i mot tips om andre ting/produkter som kan brukes i samme formål! Takk for svar.
birgitte242 Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Hva med Cliniques pore minimizer serie da? Det høres jo ut som om det måtte være midt i blinken for deg. Selv har jeg ikke problem med store porer men jeg blir blank i t-sonen om sommeren så jeg bruker pore minimizer t-zone shine control. Den funker som bare det, og de porene jeg har blir borte vekk. Det har kommet et nytt produkt i serien (Pore Minimizer Thermal-Active Skin Refiner) nå nettopp som høres veldig flott ut, fikk reklame pr epost, og dette er produktbeskrivelsen: Åpner porene med en vidunderlig varme. Med milde, exfolierende ingredienser fjerner den de døde hudcellene som gjør huden trist og matt. Porene blir synlig mindre. Huden føles utrolig ren og behagelig. Når det gjelder parfymeridamens argument om at Clinique er for eksfolierende for din unge hud synes jeg det var litt merkelig, i og med clinique henvender seg til en langt yngre gruppe enn Estee Lauder som vel er mer for voksen hud. Hvis det er tre-trinns programmet til clinique du tenkte på kan jeg anbefale deg å kjøpe tonic'en som ikke er nummerert men bare heter "mild". Veldig mange synes nr 2 blir altfor sterk. Hmmm ja og personlig synes jeg at jeg blir veldig "stram i maska" av såpen så den har jeg byttet ut med wash away foaming cleanser evt. comforting cream cleanser dersom du har sensitiv hud. Og du vet vel at Clinique-produktene er kjempebillige på strawberrynet.com? Birgitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå