AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Jeg hentet barnet mitt i barnehagen på mandag. Da satt hen alene ved et bord og så på en mobiltelefon som sto midt på bordet med noe barneprogram på. Dette var i 15-tiden og det var flere barn som gikk og trasket hvileløst rundt. Er dette greit? Anonymkode: 83148...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 De var på noen rom ved siden av og et stykke borte med noen andre i dette fellesrommet. Anonymkode: 83148...2d5
Gjest BethD Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De var på noen rom ved siden av og et stykke borte med noen andre i dette fellesrommet. Anonymkode: 83148...2d5 Høres jo rart ut å bruke telefonen sånn... men vi aner jo ikke bakgrunnen. Kanskje barnet var vanskelig å roe? Eller behøvde en skikkelig avledning fra noe. Virker til å være mer av historien her
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 BethD skrev (Akkurat nå): Høres jo rart ut å bruke telefonen sånn... men vi aner jo ikke bakgrunnen. Kanskje barnet var vanskelig å roe? Eller behøvde en skikkelig avledning fra noe. Virker til å være mer av historien her Dette er et barn som er veldig lett å ha med å gjøre. Så tviler på at hen har vært vanskelig å roe. Isåfall burde jeg fått informasjon om det ved henting. Anonymkode: 83148...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hentet barnet mitt i barnehagen på mandag. Da satt hen alene ved et bord og så på en mobiltelefon som sto midt på bordet med noe barneprogram på. Dette var i 15-tiden og det var flere barn som gikk og trasket hvileløst rundt. Er dette greit? Anonymkode: 83148...2d5 Ahhh, de gjør det samme her og. Ungene sitter med iPad ved henting. Jeg blir så irritert! Anonymkode: 20f4b...a85
Gjest BethD Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er et barn som er veldig lett å ha med å gjøre. Så tviler på at hen har vært vanskelig å roe. Isåfall burde jeg fått informasjon om det ved henting. Anonymkode: 83148...2d5 Ja. Nei da aner jeg ikke altså. Høres merkelig ut. Vi har aldri gjort det i vår barnehage,kun ved ekstreme tilfeller og da har barnet vært alene med voksen...
Mnjah Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 BethD skrev (3 minutter siden): Høres jo rart ut å bruke telefonen sånn... men vi aner jo ikke bakgrunnen. Kanskje barnet var vanskelig å roe? Eller behøvde en skikkelig avledning fra noe. Virker til å være mer av historien her Du tuller? Du tror vel ikke barnehagepersonell bruker telefoner til å avlede et barn...?? I så fall burde de se seg om etter en ny jobb. 2
Gjest BethD Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Mnjah skrev (Akkurat nå): Du tuller? Du tror vel ikke barnehagepersonell bruker telefoner til å avlede et barn...?? I så fall burde de se seg om etter en ny jobb. Tuller ikke nei. Var bare en tanke..
Mnjah Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 BethD skrev (Akkurat nå): Tuller ikke nei. Var bare en tanke.. Det er jo akkurat som å gi et barn godteri når det får et anfall. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #11 Skrevet 3. mars 2021 Typisk for late pedagoger. De gjør alt for å heller få skravle og drikke kaffe. Anonymkode: f5e64...66e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #12 Skrevet 3. mars 2021 Husk at bh er en betalt tjeneste, og du kan absolutt sette krav til de. Hva er vitsen at ungen sitter m pad og tlf. Blir provosert. Dette skal vi ikke bare betale for, men nær sagt trues inn i i tillegg. Anonymkode: 385e7...1b3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 Kunne det vært en idé å spørre de som jobber i barnehagen hvorfor han satt med en mobil i stedet for å spørre KG? Anonymkode: e3b64...abb 14
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #14 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dette er et barn som er veldig lett å ha med å gjøre. Så tviler på at hen har vært vanskelig å roe. Isåfall burde jeg fått informasjon om det ved henting. Anonymkode: 83148...2d5 Det er jo din subjektive vurdering at han er et enkelt barn. Det er jo ikke sikkert det kommer fram i bhg. Min erfaring er at når telefonen kommer på bordet, er det fordi et barn har skreket eller vært umulig å roe ned. Anonymkode: 7aca7...3ea 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #15 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo din subjektive vurdering at han er et enkelt barn. Det er jo ikke sikkert det kommer fram i bhg. Min erfaring er at når telefonen kommer på bordet, er det fordi et barn har skreket eller vært umulig å roe ned. Anonymkode: 7aca7...3ea Og det er DIN subjektive mening.... Anonymkode: 83148...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #16 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette er et barn som er veldig lett å ha med å gjøre. Så tviler på at hen har vært vanskelig å roe. Isåfall burde jeg fått informasjon om det ved henting. Anonymkode: 83148...2d5 Alle foreldre sier det om sine barn😂😂😂 Stemmer stort sett ikke😂 Anonymkode: fd9ca...cf2 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #18 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo din subjektive vurdering at han er et enkelt barn. Det er jo ikke sikkert det kommer fram i bhg. Min erfaring er at når telefonen kommer på bordet, er det fordi et barn har skreket eller vært umulig å roe ned. Anonymkode: 7aca7...3ea Ja, med en desperat familie som kjører bil og er en time unna dit de skal - eller på restaurant for å hysje ned ungen. men ikke i en føkkings barnehage der sosialt samspill er noe av det viktigste! Anonymkode: 20f4b...a85
Newgirll Skrevet 3. mars 2021 #20 Skrevet 3. mars 2021 Jeg jobber i barnehage og vi har fremme iPaden med noe barna kan se på i det de våkner etter soving midt på dagen, dette for å la de våkne rolig og ikke måtte ut i lek umiddelbart. Utenfor dette syns jeg det er merkelig å bruke iPad eller telefon som en tredje pedagog (eller barnevakt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå