AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Kjæresten min hadde en fin klesstil som jeg likte veldig godt, men nå som våren har kommet så har han endra litt stil.. og dette er noe jeg ikke synes er så veldig fint, men jeg tørr ikke si ifra til han. Synes det noen ganger er flaut å gå med han når han går med det. Hva gjør jeg? Anonymkode: f6926...3f2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Gi ham masse komplimenter for de klærne du faktisk liker. Hvis han nå aldri bruker klær du liker, si noe som «den skjorta du har på deg nå har nesten lik farge som den genseren blabla. Den er sååå fin». Han vil mest sannsynlig bruke mer av de klærne du roser Anonymkode: 1d85c...068 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Si det rett ut det du mener. Hvorfor pynte på sannheten? Han er jo kjæresten din å burde tåle å høre din mening. Men la han velge selv hva han vil gå med. Anonymkode: 3764b...a43
Milky Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Jeg sier det rett ut... «hva er det du går i» eller lignende, men nå er vi ganske direkte med hverandre. Bare si det, så får han velge selv om han vil gå i klær du synes er stygge
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Helt likt som min mann. Hadde veldig fin klesstil når vi ble sammen, nå derimot! Lurer på om han har kommet i midtlivskrise, og er livredd for å bli gammel. Han kler seg harry og alt for «barnslig». (Synes jeg). Jeg sier det rett ut jeg. Men han bryr seg ikke så veldig😅 Anonymkode: c65e1...037
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Jeg kjøper 90% av klærne hans. Inkl sko. Følger stilen hans, men kanskje litt mer gjennomført. Han tar ikke på plagg han selv ikke liker. Mitt tips er å feks gi ham klær i gave når det passer seg, feks til bursdag eller jul. Tips andre som skal gi ham gave om plagg du vil at han skal ha på seg. Anonymkode: 198e1...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå