AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Aktiviserer dere de mye? Jeg blir så sliten av besøk barna har. 2 klassinger oppfører seg som en klovn hver gang besøk kommer, og jeg ser besøkene blir slitne av han. De beskriver han som veldig tullete når han er på skolen og,men lærerne sier alt er fint.. Føler jeg må gripe inn hele tiden og styre aktivitetene Anonymkode: 96355...471
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Når de er alene med lukket dør,da hører jeg er er like aktive begge to og ler høyt. Kanskje vennene bare er mer stille enn barnet vårt fordi jeg er der? Anonymkode: 96355...471
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Nei, ungene har alltid aktivisert seg selv fra før den alderen når dem hadde besøk. Fulgte bare med så dem ikke fant på noe dumt. Anonymkode: b6736...59b 4
missLynch Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Det skal ikke være nødvendig å aktivisere 2.klassinger; dette fikser de selv 🙂 Hvis gutten din styrer for mye og andre blir slitne, vil han vel skjønne at han må dempe seg hvis de trekker seg unna. Det handler om å lære seg sosial kompetanse, hva andre setter pris på og ikke. Og ja, det er nok normalt at de som er på besøk hos dere er roligere. Gudene må vite hvordan de er hjemme hos seg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Kanskje han har ADHD Anonymkode: 96355...471
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Blander meg kun hvis de prøver å bli enige om noe i leken som bygger opp til krangel. Jenta mi girer seg veldig opp og gjør seg litt til. Men dette får hun styre selv. Skal ikke være nødvendig å aktivisere 2 klassinger. Anonymkode: eb1fa...3e0
Arkana Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Vi har aldri aktivisert barna når de har venner på besøk. De finner på ting selv. Du kan jo alltid ha noen ideer på lur hvis de åpenlyst kjeder seg. Har dere lyst til å pusle/tegne/male/leke med plastelina/perle/spille brettspill/osv? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Har aldri aktivisert noen av barna når de har hatt besøk. Når de har besøk forventer jeg at de leker med hverandre og ikke med meg. Anonymkode: 9f4fd...a8f 1
Gjest ti10 Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Hvis du ser de blir slitne av ham og trekker seg unna, kan du jo prøve å snakke med ham på tomannshånd og forklare at det er lurt å roe litt ned. Hvordan er han ellers? På besøk hos andre og med andre gjester enn klassekameratene?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 ti10 skrev (1 minutt siden): Hvis du ser de blir slitne av ham og trekker seg unna, kan du jo prøve å snakke med ham på tomannshånd og forklare at det er lurt å roe litt ned. Hvordan er han ellers? På besøk hos andre og med andre gjester enn klassekameratene? Har snakket med foreldre og trener ikveld ,og de mente det ikke var grunn til bekymring. Handler nok om at vennene er sjenerte her, for når de er alene så herjer de og roper like mye. De har ikke sagt de blir slitne. Anonymkode: 96355...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå