Gå til innhold

Mannen min bodde med en annen mann da han var ung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift i flere år med en mann og vi har barn sammen. Vi har det kjempefint også seksuelt. Før vi giftet oss var vi samboere. Derfor ble jeg veldig overrasket da han fortalte meg at han var kjæreste med en annen mann da han var student. Ikke kjempelenge, men et halvt års tid var de nesten samboere. Og selvsagt hadde de sex på de måtene menn kan ha sex på. Forholdet tok slutt, han var student en stund etter det, og han hadde aldri noen kjæresterelasjoner til menn igjen, sier han. Noe senere hadde han et fast forhold til en jente, og et par korte forbindelser til kvinner innimellom, før han senere traff meg. Det har ikke vært noen "homotendenser" mens jeg har kjent ham, snarere tvert imot. Og han er veldig seksuell oppmerksom overfor meg. Så dette var rart. Jeg vet for lite om "sånt" til å mene for mye om det jeg har hørt. Selvsagt kan alle ha en slik erfaring i en utforskningsfase, men en flere måneder lang affære er jo noe annet enn en engangsopplevelse og jeg har jo fått noen bilder i hodet. Likevel var dette mange år før min tid og egentlig ikke min sak. Har noen hørt om noe lignende?

Anonymkode: 108f5...178

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han liker begge kjønn, og kan forelske seg og være i forhold med begge. Er det så rart?

Anonymkode: 84b7e...c9c

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel bifil da. Skjønner det kom som en overraskelse, men unormalt tror jeg ikke det er. 

Anonymkode: c63b1...5da

• Liker 6
Skrevet

Så kult at du har en mann som er trygg nok til å være åpen om og utforske sin egen seksualitet! 👏

• Liker 14
Skrevet

Ser ikke helt problemet. Han har hatt forhold før og det er da ikke verre enn at du kanskje har hatt forhold også ba at du evt. har hatt med motsatt kjønn.  Tror nok det er mer vanlig å være bifil enn det som kommer frem - flott at han er ærlig mot seg selv og deg

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har noen hørt om noe lignende?

Det er veldig bra at han har vært åpen om sin andre side om sexlivet. Det er ikke mange som liker å si det til sin dama.

Når dere vil "piffe" opp deres sexlivet, vet du hva du kan finne, forvente etc.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke mer komplekst enn at han også kan ha følelser for menn - fysiske og/eller romantiske. 

Du bruker et par begrep som er veldig uheldige, og som jeg egentlig trodde skulle dø ut med den generasjonen som er gamle nå. 

Det er ikke snakk om en "utforskerfase" når det er mer eller mindre stabilt over et halvt år. 

Og "homotendenser" er et begrep uten bunn i virkeligheten. Menn som liker menn kommer i like mange former, fasonger og  med ulike tendenser, som heterofile menn. 

Anonymkode: 8b05b...60e

• Liker 10
Skrevet
MiominMio skrev (5 minutter siden):

Ser ikke helt problemet. Han har hatt forhold før og det er da ikke verre enn at du kanskje har hatt forhold også ba at du evt. har hatt med motsatt kjønn.  Tror nok det er mer vanlig å være bifil enn det som kommer frem - flott at han er ærlig mot seg selv og deg

Hun sier jo ikke at det er et problem 🙂

• Liker 1
Skrevet

har hørt om lignende ja. var en helt identisk tråd som dette for et halvt år siden eller noe her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke mer komplekst enn at han også kan ha følelser for menn - fysiske og/eller romantiske. 

Du bruker et par begrep som er veldig uheldige, og som jeg egentlig trodde skulle dø ut med den generasjonen som er gamle nå. 

Det er ikke snakk om en "utforskerfase" når det er mer eller mindre stabilt over et halvt år. 

Og "homotendenser" er et begrep uten bunn i virkeligheten. Menn som liker menn kommer i like mange former, fasonger og  med ulike tendenser, som heterofile menn. 

Anonymkode: 8b05b...60e

Hvor gamle da?

Anonymkode: bab58...f88

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om noe liknende? Ja det heter å være bifil, panseksuell eller liknende. Det er vanlig

Anonymkode: 50bb6...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han liker begge kjønn, og kan forelske seg og være i forhold med begge. Er det så rart?

Men kan du se for deg din egen kjæreste/mann om du har, sammen med en annen mann? Jeg er ikke TS men hadde dette vært min kjæreste hadde jeg syntes det var ekstremt..ja, overraskende og rart. Og det hadde nok mange andre her inne også, uten at det betyr at man har noe imot homofili.

Anonymkode: 3938c...62b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så overraskende. Hadde kvinner bare ant hva som foregår på gutteturer rundt om i det ganske land, hadde det blitt førsteside oppslag i alle landets store aviser.

Anonymkode: 3a4ae...412

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde personlig ikke likt det. Ønsker selv å være i forhold til en hetro mann. Men det er visst slettes ikke så uvanlig. Har en nær homofil venn, og flere tidligere venner av oss som beskrev seg selv som homo i 20årene, har giftet seg med damer i dag. Han sier også det er massevis av gifte menn på de dating appene de bruker. 

Anonymkode: 46177...f07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette, det er ingenting positivt med dette.

Jeg hadde ikke klart å ha samleie med han igjen hvis jeg hadde fått vite denne type informasjon fordi han blir automatisk mindre '' mann'' i mine øyne pga dette. Ergo han mister den rollen som en '' respektert mann'' , hvis han hadde prøvd å ha samleie med meg hadde jeg nok følt jeg hadde hatt det med en som ikke er den mannen jeg trodde han var. 

Så da kommer man til konklusjonen at man kan være glad i han men han får ikke samme maskuline rollen og respekten han kunne ha fått før dette.

Jeg har ingenting imot at andre mennesker gjør dette og hva de gjør i senga er ikke min business. Men hvis mannen min skulle ha gjort dette i fortiden ville det vært et problem med meg, men som sagt om fremmede gjør det bryr jeg meg ikke om.

Anonymkode: 1dc7e...85d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men kan du se for deg din egen kjæreste/mann om du har, sammen med en annen mann? Jeg er ikke TS men hadde dette vært min kjæreste hadde jeg syntes det var ekstremt..ja, overraskende og rart. Og det hadde nok mange andre her inne også, uten at det betyr at man har noe imot homofili.

Nei, jeg synes ikke det er overraskende og rart. Alle har en fortid, og det er virkelig ikke unormalt at den inkluderer begge kjønn og/eller andre legninger.

AnonymBruker
Skrevet

En gang var jeg kjæreste med en blondine. Nå er jeg kjæreste med en mørkhåret.

Anonymkode: 85c9d...23b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en mann som tidligere hadde et to år langt forhold med en annen mann. For penger. Han er ikke norsk, og han slet lenge med seksualiteten sin på grunn av dette. Jeg ble den første kvinnen han hadde sex med etter denne relasjonen, og det var ikke gøy. 

I dag er han mye mer avslappet, og har endelig klart å slappe av og være seg selv. 

Det tok meg 8 mnd å få bildene bort fra netthinna, men jeg sliter med tillit ennå. Jeg takler fint andre kvinner, men er livredd for at han skal falle for en mann. Jeg har tilbudt meg å være med på trekant for å få dekket hans behov, men han sier klart nei til det. Er han bifil, så vil det være naturlig for ham å få dekket dette behovet av og til. Jeg hadde ikke hatt noe i mot det. 

Anonymkode: d94ca...52f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 16.19):

Jeg er i et forhold med en mann som tidligere hadde et to år langt forhold med en annen mann. For penger. Han er ikke norsk, og han slet lenge med seksualiteten sin på grunn av dette. Jeg ble den første kvinnen han hadde sex med etter denne relasjonen, og det var ikke gøy. 

I dag er han mye mer avslappet, og har endelig klart å slappe av og være seg selv. 

Det tok meg 8 mnd å få bildene bort fra netthinna, men jeg sliter med tillit ennå. Jeg takler fint andre kvinner, men er livredd for at han skal falle for en mann. Jeg har tilbudt meg å være med på trekant for å få dekket hans behov, men han sier klart nei til det. Er han bifil, så vil det være naturlig for ham å få dekket dette behovet av og til. Jeg hadde ikke hatt noe i mot det. 

Anonymkode: d94ca...52f

Du er svært raus og håper du foreslått dette også for din egen nytelse. Kunne blitt en nedtur om du bare gjorde det for hans skyld. Jeg hadde glatt takket ja om hun jeg er sammen med hadde foreslått dette og ønsket dette også for sin egen del, og ja, jeg har litt bifil erfaring fra langt tilbake. Av og til dukker det opp et ønske eller fantasi om å oppleve dette igjen.

Anonymkode: 4def3...a3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 14.15):

Det er vel generelt ikke så deilig å tenke på at kjæresten har fått orgasme sammen med andre. Men man kan jo tenke på det som at de opplevde kjærlighet før. 

Anonymkode: 3a4ec...fb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...