Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Da jeg var liten,aner ikke hvor gammel egentlig, kanskje 4-5 år (er nå 23) var det et barnetvprogram som handlet om farger og former (spes. farger tror jeg). Møblene var et maleskrin (tror jeg) og det var flere tegninger på veggene. Programlederen tror jeg het Kristin Sarpoe?? eller noe sånt. De hadde en kjenningsmelodi som handlet om farger,tegning,maling og sånt. Noen som husker hva programmet het og/eller hva sangen het?
Peony Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Var det ikke 'Kom så tegner vi en sang'? Både programmet og sangen!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Her skulle det jo være mulig å få et lite glimt av "Kom så tegner vi en sang"..ikke spesielt bra bilde...men dog! Bilde Her er en morsom side da..kjekt å mimre litt!!
Gjest Madden Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Litt problemer med innlogginga...men det var meg over her som gjest!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 Jeg kan vagt huske programmet. Dersom programlederen stemmer så heter hun Kirsti Sparboe, ikke Kristin Sarpoe...
tøydukke Anna Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 "Kom så tegner vi en sang" het det ja! Gode minner fra det barne-tv programmet. Det var tider det...
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 24. august 2005 #7 Skrevet 24. august 2005 Ååh, som jeg savner de gamle barne-tv'ene.... Barbapappa, Det var en gang et menneske, Se hva jeg sier, Bamse - verdens sterkeste bjørn, Professor Baltazar.... Det var tider, det....
Kafka Skrevet 24. august 2005 #8 Skrevet 24. august 2005 Christin Grønnsletts side her skulle hun fått utdelt en eller annen pris for!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 ÅH! La linnea! Streken! Det savnar eg, utruleg morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå