EXIA Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Hei Vi bor på landet og trenger tips til barnevogn som tåler trilling på grusveier. Skal helst være kompakt, ikke alt for stor/tung slik at man lett kan løfte den inn i bagasjerommet på bilen.Setter pris om noen har anbefalinger og vil dele😊
Gjest EmKay Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Vi bor ikke per definisjon på landet, kall det heller et tettsted. Men har valgt vogn som må være god å bruke på hytta, god både på grusveier og asfalt, som ikke er alt for vanskelig på snøføre, som tar liten plass i bilen, er enkel å slå sammen, og som veier lite. Valget falt på Bugaboo Fox 2. Den er dyr, men forhåpentligvis blir vi fornøyd (har ikke fått hverken vognen eller babyen enda).
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Jeg bor på landet og har bugaboo fox 2, og hadde liten bil en periode og;) er fornøyd! Anonymkode: f02ed...dff
Gåsemor Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 EmKay skrev (9 timer siden): Vi bor ikke per definisjon på landet, kall det heller et tettsted. Men har valgt vogn som må være god å bruke på hytta, god både på grusveier og asfalt, som ikke er alt for vanskelig på snøføre, som tar liten plass i bilen, er enkel å slå sammen, og som veier lite. Valget falt på Bugaboo Fox 2. Den er dyr, men forhåpentligvis blir vi fornøyd (har ikke fått hverken vognen eller babyen enda). Jeg har hund og går derfor en del på grus/turløyper. Vi er fornøyd med bugaboo fox 2 😊 men ja, den er dyr! Men er dyrt å kjøpe 2 vogner også fordi man var misforhold med første.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Hvis du skal trille mye på grus er nok ikke Fox riktig vogn. Den skrangler mye, mangler lufthjul og er mer som en byvogn, spør du meg Men den er kjekk i bil, på asfalt, i butikker osv. Anonymkode: 387aa...faa 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 10 hours ago, EXIA said: Hei Vi bor på landet og trenger tips til barnevogn som tåler trilling på grusveier. Skal helst være kompakt, ikke alt for stor/tung slik at man lett kan løfte den inn i bagasjerommet på bilen.Setter pris om noen har anbefalinger og vil dele😊 Vi har britax smile iii som skal ha utrolig god demping og lufthjul. Den fungerer greit på fin grusvei og fin lysløype i skogen. Rister for mye på grov grus. Så kommer an på hvordan grusveiene er hos deg 😊 Anonymkode: 6571d...b43 1
prettylittlemisfit Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Vi bor på landet og triller på grusveier og noen ganger også gress, har emmaljunga nxt90. Med de dekkene som har luft. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 Vi har også emmaljunga nxt90 og er fornøyd. Synes ikke den er spesielt kompakt og enkel å løfte inn da, den er litt tung. Men har ikke noe å sammenligne med heller:p Anonymkode: c3e1c...286 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 Veldig fornøyd med Britax Smile 3. Har en venninne med Bugaboo Fox som jeg triller mye med nå i permisjonen. Min vogn var mye bedre på snøføre enn hennes, generelt litt lettere å komme med overalt. Men min rister litt mer på grusvei enn hennes, men absolutt overkommelig altså. Hun sier hun hadde valgt smile om hun skulle kjøpe på nytt😊 Anonymkode: 0b9a2...776
Anonym6789 Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 Vi er fornøyd med emmaljunga edge, med sportsunderstell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå