pappa messi Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Er veldig nysgjerrig på hva som vil skje med meg i fremtiden. Skjer det noe spennende med meg for eksempel. setter veldig pris på om noen kan ta seg tid til å svare og hjelpe meg gratis. 😇🙂
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Husbygging og ellers et veldig trygt og rolig liv i et grønt og landlig område. Muligheter for å dyrke frukt og grønt. Anonymkode: 58922...f4a 1
pappa messi Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husbygging og ellers et veldig trygt og rolig liv i et grønt og landlig område. Muligheter for å dyrke frukt og grønt. Anonymkode: 58922...f4a oj spennende 👀
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Noen du reddet fra drukning tidligere ? Ser hav vind og du hopper uti. Tror det påvirker din fremtid. Altså den hendelsen stopper deg litt og bør bearbeides.trenger ikke tolkes bokstaveliG det med havet. kan være en annen hendelse. Jeg kjenner frykten der. Uten at jeg helt har så lyst til å se mere på saken. Så tror du skulle skjønne hva jeg mener ut ifra beskrivelsen. Anonymkode: 612fa...16d 1
pappa messi Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen du reddet fra drukning tidligere ? Ser hav vind og du hopper uti. Tror det påvirker din fremtid. Altså den hendelsen stopper deg litt og bør bearbeides.trenger ikke tolkes bokstaveliG det med havet. kan være en annen hendelse. Jeg kjenner frykten der. Uten at jeg helt har så lyst til å se mere på saken. Så tror du skulle skjønne hva jeg mener ut ifra beskrivelsen. Anonymkode: 612fa...16d wow. veldig interessant! Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå