Gå til innhold

Er det egentlig ulovlig å ha sex i en bil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lyst til å prøve🙈 men har så mange spørsmål. Kan dere dele tips/erfaringer? Hva er straffen om man blir tatt?😂 Kvinne 23

Anonymkode: 4b894...af0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarere du å ha sex når begge har på belte..?

Anonymkode: 6bc8a...55e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarere du å ha sex når begge har på belte..?

Anonymkode: 6bc8a...55e

Såkalt handjob.

Anonymkode: f6ff3...b13

AnonymBruker
Skrevet

ulovlig hvis dere blir tatt av personer som ønsker å anmelde. jeg ar gjort det mange ganger, aldri opplevd å bli anmeldt. 

Anonymkode: f1720...dbf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har veldig lyst til å prøve🙈 men har så mange spørsmål. Kan dere dele tips/erfaringer? Hva er straffen om man blir tatt?😂 Kvinne 23

Hvorfor tenker du at det er straffbart? Skal dere gjøre det i fart, eller for åpen scene, rett foran Coop? 

Anonymkode: f0c7b...36b

Skrevet

Over 200 medfører det ganske stor risiko ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du forstyrrer sjåføren er det ikke så smart.. 

Anonymkode: 03a56...04b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Såkalt handjob.

Når bilen er parkert trenger man ikke belte

• Liker 2
Skrevet

Det er lov å ha sex i bilen ja, men er ikke lov å «blotte» seg. Så man må bare passe på at ingen er rundt. Gjort det flere ganger og er ikke problematisk

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

https://www.ung.no/oss/sex/207844.html

Skrevet
Spicymami skrev (2 minutter siden):

Det er lov å ha sex i bilen ja, men er ikke lov å «blotte» seg. Så man må bare passe på at ingen er rundt. Gjort det flere ganger og er ikke problematisk

Nei, det er ikke lov

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
strynejenta skrev (6 minutter siden):

Når bilen er parkert trenger man ikke belte

Det vet alle. Jeg svarte en som snakket om å ha på seg belte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vet alle. Jeg svarte en som snakket om å ha på seg belte.

Ops siterte feil, mente å sitere den du siterte.

Skrevet

Her gjelder akkurat de samme reglene som ellers i samfunnet (jeg forutsetter at bilen ikke er i fart eller ute i trafikken på annen måte):

Det er lov å ha sex utendørs. Man har heller ikke gjort noe ulovlig dersom man blir oppdaget. Poenget er at man ikke forsøker å bli oppdaget, eller har sex på steder der det er sannsynlig eller vanlig at andre kommer til å ferdes. Dersom man har sex et sted der det er - eller virker - øde, et sted der man tror man får være i fred eller ikke vil bli sett, er det greit. Dersom noen likevel skulle komme, er det et hendelig uhell som ikke innebærer noe straffbart. I hvert fall dersom de som har sex stanser aktiviteten, dekker seg til etc. Skulle den som kommer se dem først, vil en god reaksjon være å gå unna og velge en annen vei.

• Liker 7
Gjest Smeltemann
Skrevet

Privat eiendom så du kan gjøre hva du vil i bilen.  Ingen som trenger og bry seg.

Skrevet
strynejenta skrev (31 minutter siden):

Nei, det er ikke lov

Jo det er lov. Det finnes ingen paragraf i norske lover som sier at det ikke er lov å ha sex i en bil. Det er derimot ikke lov å ha sex offentlig/blotte seg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg antar du spør om lovverket. Altså om det er forbudt ved norsk lov å ha sex i bil. Såvidt jeg vet er det to lover som du må 

• Vegtrafikkloven §21: «Ingen må føre eller forsøke å føre kjøretøy når han er i en slik tilstand at han ikke kan anses skikket til å kjøre på trygg måte, hva enten dette har sin årsak i at han er påvirket av alkohol eller annet berusende eller bedøvende middel, eller i at han er syk, svekket, sliten eller trett, eller skyldes andre omstendigheter.»

Jeg kan ikke anses skikket til å kjøre på en trygg måte hvis jeg har sex mens jeg fører bilen. Det er direkte uansvarlig. 👎

• Straffeloven §298: «Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd
    a) på offentlig sted, eller
    b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det.»

En offentlig parkeringsplass anses som «offentlig sted», men så sant dere ikke blir oppdaget, er det ingenting ulovlig i å parkere bilen et bortgjemt sted og kose dere der. Det gjør vi. Særlig på lengre bilturer. 🤗

• Liker 2
Skrevet

Dersom bilen er parkert er det ikke ulovlig.

Med motor/ventilasjon av og litt forspill blir gjerne rutene så fulle av dugg at ingen ser noe allikevel. Eneste som avslører dere er at bilen eventuelt gynger litt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har stor bil fungerer baksete sånn delvis. Beste er å åpne bagasjen og ta det der.

Anonymkode: 0bbb1...856

AnonymBruker
Skrevet

Bilen er jo din private eiendom da, hvordan kan det være ulovlig da selv om den står på offentlig sted? Hva om huset ditt står ved en parkeringsplass, ingen kan jo nekte deg noe i ditt eget hus for det? 

Anonymkode: 98a90...c3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...