AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Jeg er helt blank Tenker å gi en gave til en verdi på rundt 500 kr. Hun har nettop tatt lappen, er opptatt av klær/sminke men ikke overdrevent sminket med løsvipper og sånt. Er litt sporty i tillegg. Vet ikke om hun bruker smykker. Gavekort eller cash vil jeg helt unngå å gi da jeg føler det blir litt upersonlig. Noen som har gode gavetips? Eller vet hvilke merker en jente på den alderen liker? Anonymkode: f8768...d32
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 https://www.sportamore.com/no/search/kari-traa bag?gclid=EAIaIQobChMItoaCs_OT7wIVN0eRBR1AOwhKEAAYAyAAEgIN5fD_BwE Kari Traa bag kanskje? Har sett mange som bruker det. Eventuelt en Levis t-skjorte. 😊 Anonymkode: 04a91...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.sportamore.com/no/search/kari-traa bag?gclid=EAIaIQobChMItoaCs_OT7wIVN0eRBR1AOwhKEAAYAyAAEgIN5fD_BwE Kari Traa bag kanskje? Har sett mange som bruker det. Eventuelt en Levis t-skjorte. 😊 Anonymkode: 04a91...7b8 Takk for godt tips, det tror jeg hun hadde likt Anonymkode: f8768...d32
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Jeg er 20. Jeg liker Kari Traa, Adidas, Monki, Levis, 2XU og Calvin Klein. Men klær er kanskje enklere at hun kjøper selv, med mindre du er 100% sikker på hennes stil og størrelse.. Hva med noe hun har nytte av når hun skal studere og bo for seg selv/ i kollektiv? Anonymkode: 51af0...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er 20. Jeg liker Kari Traa, Adidas, Monki, Levis, 2XU og Calvin Klein. Men klær er kanskje enklere at hun kjøper selv, med mindre du er 100% sikker på hennes stil og størrelse.. Hva med noe hun har nytte av når hun skal studere og bo for seg selv/ i kollektiv? Anonymkode: 51af0...5d6 Takk for gode tips! Hun bor fortsatt hjemme men vet hun ønsker å flytte snart. Anonymkode: f8768...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå