Gjest Vinga Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Det varierer vel ettersom man har barn eller ikke, kanskje? Jeg ville brukt de siste kronene på mat og bleier. Om jeg var singel og barnløs, hadde jeg sikkert kjøpt meg en pakke spaghetti, noen epler og en topp.
AUF Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Det nødvendigste av mat og sånt. Hva hvis man ikke har noe, og det er over en uke til det kommer penger på konto?
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Ville ikke brukt ei krone - hadde spist det som fantes i fryseboks og kjøleskap - og holdt meg hjemme!
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 Mat. Og ellers spart inn hvor det kunne blitt spart inn på.
Arkana Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 Tja, jeg har alltid masse mat i fryseren, og en masse basisvarer i skapet (hermetikk, tørrvarer o.l.), så jeg hadde ikke trengt å bruke pengene på mat. Jeg hadde nok latt være å bruke det i det hele tatt da, i tilfelle det dukket opp noe uforutsett. Men, hvis vi ser bort fra dette og antar at jeg ikke har noe særlig i skapene ville jeg brukt pengene på mat, det er viktigst (uansett om jeg hadde hatt barn eller ikke, eller om jeg var singel).
Arwen Skrevet 22. august 2005 #9 Skrevet 22. august 2005 Lunsj, har alltid skapene fulle nok til å leve på de en stund hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #10 Skrevet 22. august 2005 Det nødvendigste av mat og sånt. Hva hvis man ikke har noe, og det er over en uke til det kommer penger på konto? ← Da tar man hva man har i huset av tørrmat/frossenmat/annet...og spiser pasta til frokost og knekkebrød til middag om hverandre.. Hvis jeg hadde 200,- igjen og det var en uke - eller lengre - til neste lønning ville jeg har kjøpt 6 l. pepsi max, 1 brød, 1 knekkebrødpakke, pålegg og pastaposer med ferdig saus.
Mona Skrevet 22. august 2005 #11 Skrevet 22. august 2005 Mat og bensin. ← Samme her. (Og har også nok mat i skapet til å klare meg ganske lenge;o))
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2005 #12 Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde børstet støv av Mastercardet.
Soul Skrevet 22. august 2005 #13 Skrevet 22. august 2005 Jeg ville helt klart ha kjøpt mat og kanskje litt bensin.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #14 Skrevet 22. august 2005 Mat om skapene begynte å bli tomme, hvis ikke ville jeg nok ha latt dem stå i tilfelle noe uforutsett dukket opp.
Hu i Svingen Skrevet 22. august 2005 #16 Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde børstet støv av Mastercardet. ← Jeg også. Huff.
Pasha Skrevet 23. august 2005 #18 Skrevet 23. august 2005 hadde gått på flaskejakt og samlet inn noen kroner til.. (og her i huset går det alltid mange mnd mellom hver gang vi panter,,så det blir en god sum når vi endlig gjør det) Men jeg hadde nok brukt de penga ¨på hva som var nødvendig av mat.. (og bleier dersom jeg hadde hatt barn og de brukte det).. men før jeg hadde brukt penga på mat hadde jeg nok tømt skapene først.. skulle nok greit å lage middager til en uke med hva jeg har i skap og fryser...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #19 Skrevet 23. august 2005 Har mat hjemme til å overleve flere måneder Hadde eventuelt kjøpt litt frukt
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #20 Skrevet 23. august 2005 Har mat hjemme til å overleve flere måneder Hadde eventuelt kjøpt litt frukt ← Og det var meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå