Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har uken din vært til nå?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslappende 😄 

Skrevet

Stressende 😔 jobber som sykepleier i hjemmetjenesten, og innser at det konstante stresset ikke er bra for meg - har tenkt mye på det denne uka. Merker at jeg er anspent, får vondt i rygg og nakke og sliter med å sove. Sliter også med å glede meg over ting jeg fant stor glede i før.

Skrevet

Grusom. Jeg har vært deprimert i to år nå, og denne årstiden er den verste for meg. Så mange vonde minner som strømmer tilbake. Kroppen og hodet verker som besatt. Kommer meg nesten ikke ut av senga. I dag gråt jeg på butikken. Og på vei hjem. Jeg klarer ikke mer av disse veggene overalt. Jeg føler meg fanget uansett hvor jeg er.

• Liker 1
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (22 timer siden):

Avslappende 😄 

Så deilig 😌

• Liker 1
Skrevet
AmandaVI skrev (18 timer siden):

Grusom. Jeg har vært deprimert i to år nå, og denne årstiden er den verste for meg. Så mange vonde minner som strømmer tilbake. Kroppen og hodet verker som besatt. Kommer meg nesten ikke ut av senga. I dag gråt jeg på butikken. Og på vei hjem. Jeg klarer ikke mer av disse veggene overalt. Jeg føler meg fanget uansett hvor jeg er.

Så leit å høre. Bare å si ifra om jeg kan jeg hjelpe deg med noe. 😢

• Liker 2
Skrevet (endret)

Helt grei. Har vært hjemme og slappet av, som vanlig. 

Ikke så mye som skjer i livet i disse koronatider. Hadde besøk (endelig) av en venninne på fredag, og det hjalp på humøret denne uken. Hyggelig å få pratet litt igjen 🙂 Jeg er mye hjemme pga jeg er uføretrygdet, men det går helt fint - jeg trives i eget selskap, og har jo sønnen min (på 20) som bor hjemme.

Endret av Million
Skrevet
bib_84 skrev (22 timer siden):

Stressende 😔 jobber som sykepleier i hjemmetjenesten, og innser at det konstante stresset ikke er bra for meg - har tenkt mye på det denne uka. Merker at jeg er anspent, får vondt i rygg og nakke og sliter med å sove. Sliter også med å glede meg over ting jeg fant stor glede i før.

Ouff da. 😦

• Liker 1
Skrevet
Archer skrev (2 minutter siden):

Grei dag hittils🤙

Godt å høre. :skya:

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Helt grei. Har vært hjemme og slappet av, som vanlig. 

Ikke så mye som skjer i livet i disse koronatider. Hadde besøk (endelig) av en venninne på fredag, og det hjalp på humøret denne uken. Hyggelig å få pratet litt igjen 🙂 

Det skjønner jeg godt. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått meg fast jobb. Jippi! 

Skrevet
Julia Santa skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått meg fast jobb. Jippi! 

Gratulerer!! :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet
pappa messi skrev (Akkurat nå):

Gratulerer!! :bolledeig:

Tusen takk! Jeg har ventet i 3 år, på 100% fast stilling. 

• Liker 1
Skrevet

Egentlig lik de andre ukene det siste året ;) Hjemmekontor og hjemmeliv. Litt ensformig kanskje, men sånn blir det.

Heldigvis er været nydelig, så jeg skal ut en tur etter at arbeidsdagen er over ☀

Skrevet
Wit skrev (1 time siden):

Egentlig lik de andre ukene det siste året ;) Hjemmekontor og hjemmeliv. Litt ensformig kanskje, men sånn blir det.

Heldigvis er været nydelig, så jeg skal ut en tur etter at arbeidsdagen er over ☀

Det høres deilig ut. Tror kanskje at jeg hermer etter deg og tar en tur selv. 😋

• Liker 1
Skrevet
pappa messi skrev (13 minutter siden):

Det høres deilig ut. Tror kanskje at jeg hermer etter deg og tar en tur selv. 😋

En tur ut mens det fortsatt er sol og dagslys er gull verdt i en hjemmekontor tilværelse :) 

• 3 måneder senere...
Skrevet

Min uke har vært utrolig bra! (;

Gjest Tenk positivt
Skrevet
AmandaVI skrev (På 3.3.2021 den 16.06):

Får du hjelp, gooo varm trøsteklem fra meg ❣️

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Uken har vært fin, men lei av pollenallergi og slapphet, men skal ikke klage. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...