Lille Ballerina Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Jeg har så fryktelig lyst til å melde meg inn i en bokklubb, men det er så mange å velge mellom Kanskje noen av dere kan anbefale meg noen ? Lurer også på hvilke bøker det innebærer og til hvilken pris Så var det bare å vente på om noen svarer :-D
Gjest Madden Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Har vært medlem av de fleste bokklubbene som eksisterer.. men den eneste jeg har fortsatt å være innmeldt i etter at "pliktåret" er over er Den Norske Bokklubben. Like før sommeren nå så fornyet bokklubbene seg, satte ned prisene og fjernet den belastende portoordningen som var på alle bestillinger (pris per bok ikke for vekt...) så nå er det faktisk nokså ok priser. Bøkene er nå portofritt tilsendt. Du kan også velge å være nettmedlem, noe som gjør administrering av medlemskapet enkelt og papirløst! Før sommeren kunne jeg også se hvilke hovedbøker som var aktuelle for et bestemt tidsrom fremover slik at jeg kunne få avbestilt på forhånd. Helt supert..! Da slapp jeg å få ubehagelige overraskelser i posten da jeg kom hjem fra ferie! Hvis jeg var deg så ville jeg søkt litt rundt på de forskjellige bokklubbene, for å se hvilke bøker de ulike tilbyr og hva som er aktuelt for din del! Her er et par linker: De Norske Bokklubbene Cappelens Bokklubber
Grooo Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Men du, du har garantert en venn eller tre som er med i en av disse bokklubbene og som blir veldig glad for å få verve deg...
Lille Ballerina Skrevet 22. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2005 Joda, har enkelte venner som prøver å presse meg inn i diverse bokklubber.. Oftest for å få vervepremier da Skal se på nettsidene Madden, tusen takk
Malama Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 Det spørs jo elt hva slags bøker du foretrekker. Jeg har for tiden tre ulike bokklubbmedlemskap (ett skal jeg forresten avslutte nå, pliktåret er omme) Den jeg skal avslutte er en hobbyklubb, jg ville bare ha velskomstpakken Den jeg liker best er romanklubben (heter vel cappelen - Underholdning nå etter den endringen i bokbransjen) I tillegg har jeg en jobb-bokklubb, det er sambo som vil ha den da. Jeg har vært i "nye bøker", men likte det ikke. Har vært i den norske boklubben (selve "hovedklubben" der) også, men likte ikke de beøkene heller. Titt på det du vinner av bøkler på klubbens nettsider, så finner du nok en klubb som passer for deg. Det er jo alltid kjekt for venner å få verve deg, men la det være DU som bestemmer hvilken klubb du vil inn i, så kan heller noen som er i akkurat den klubben få vrve deg, enn at du verves inn ien klubb du ikke egentlig liker...
Gjest Spacegirl Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 Jeg har vært medlem i mange forskjellige bokklubber, og den aller beste synes jeg er Den Norske Bokklubben. De har en blanding av gamle klassikere og nyere bøker, og de holder seg unna den typiske kiosklitteraturen, noe som i allefall jeg setter pris på
Mona Skrevet 22. august 2005 #7 Skrevet 22. august 2005 Jeg er også veldig fornøyd med Den norske bokklubben. Nå er du medlem av alle grenene på en gang og som sagt før portofritt. Her
flowerpower Skrevet 22. august 2005 #8 Skrevet 22. august 2005 Energica har mange spennende bøker, Lille Ballerina Innen alternativsjangeren
Lille Ballerina Skrevet 22. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2005 (endret) Takk for mange spennende råd Holder på å lese om Den norske bokklubben, men må man ikke velge en sjanger? Eller har jeg missforstått? Skal også sjekke ut Energica, Flowerpower Endret 22. august 2005 av Lille Ballerina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå