Gå til innhold

Barn på treningssenter under pandemien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Far og jeg har delt bosted for barna, og nå har Far bestemt seg for å ta 11-åringen med på treningssentre (i flertall, de holder seg ikke til samme senter, men veksler bortimot hver gang).

Med tanke på hvor mange som har blitt smittet av koronaviruset på treningssentre under pandemien, med kunnskapen om hvor raskt viruset smitter i disse omgivelsene, og med tanke på smittetrykket vi har i kommunen, blir jeg veldig bekymret for at barnet (og faren) skal bli smittet. 

Er det slik at man bare må sitte og se på at den andre forelderen risikerer barnets helse for å kunne trene på treningssentre under pandemien, eller har man noen påvirkningsmuligheter?

Anonymkode: c34c5...95a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan si hva du mener, og han kan velge å føye seg etter det, eller han kan ta egne valg etter hva han mener er riktig.

Han gjør ikke noe ulovlig, så det er ikke mye du får gjort.

Anonymkode: 0a80a...414

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra at mange har blitt smittet av korona på treningssentre? Det er jo bare tull. Treningssentre er vel de steder med minst smitte. Mye verre på handlesenteret... Bra for kropp og sjel for begge to tenker jeg, å få trent litt sammen. 

Anonymkode: f6a1f...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...