jaeols Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Jeg har mye magesmerter, hatt det i flere dager. Veldig oppblåst. Mistenker at det kan være Herbalife som er synderen. Må prøve å stoppe opp i noen dager. Noen som har erfaringer med dette? Kan det være andre ting?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Hvis du har begynt å spise noe nytt samtidig som du fikk smerter er det jo sannsynlig å mistenke det ja. Men kan også være annet. Stress, endret kosthold generelt, mindre/mer aktivitet i hverdagen etc Anonymkode: 9120a...903
jaeols Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du har begynt å spise noe nytt samtidig som du fikk smerter er det jo sannsynlig å mistenke det ja. Men kan også være annet. Stress, endret kosthold generelt, mindre/mer aktivitet i hverdagen etc Anonymkode: 9120a...903 Det er ihvertfall mer aktivitet. Kan man få matintoleranse i godt voksen alder? Har ikke prøvd noen nye matvarer. Nå er jeg veldig usikker.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 jaeols skrev (15 minutter siden): Det er ihvertfall mer aktivitet. Kan man få matintoleranse i godt voksen alder? Har ikke prøvd noen nye matvarer. Nå er jeg veldig usikker. Jeg var 31 når jeg begynte plages med magen, først oppblåst og mye luft, deretter mye kvalme. Det var irritabel tarm. Aldri hatt magetrøbbel før. Kjenner flere som har fått påvist ulike sykdommer i mage/tarm eller intoelranse, alle har begynt få trøbbel i voksen alder. Så ja, man kan absolutt utvikle intoelranse i voksen alder. Men høyere aktivitetsnivå har gjort magen bedre for samtlige jeg kjenner. Men hvor lenge har du gått på herbalife? Anonymkode: 5a058...8bc
jaeols Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men hvor lenge har du gått på herbalife? Jeg har gått ca. et år. Ingen problemer tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå