AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Hei. Eksen min slo opp med meg i slutten av januar. Vi var sammen i 6 år, er begge relativt unge. Han har tviholdt på at han vil at vi skal være venner - det har vist seg å bety at han ønsker å fortsette å ha sex med meg selv om vi ikke lenger er kjærester. jeg har flyttet for å få han og bruddet på avstand, og han har fra tid til annen tilbudt seg for å komme på besøk for overnevnte grunn. Nå har det seg slik at jeg har begynt å date noen ny, en jeg faktisk liker skikkelig godt... er det noe jeg burde fortelle? Da slutter han vel i hvert fall med tilbudene sine... føler jeg skylder han å være ærlig med det, men samtidig ikke? Er jo han som forlot meg? Samtidig som jeg føler det kan virke mer som et drama-stunt? Anonymkode: a4cc1...231
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Ehh, han er eksen din, så kart du ikke trenger si noe. Anonymkode: 547c0...474 10
WonderWomaan Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Ikke si noe. Om han så spør om at dere skal møtes for sex takker du nei og sier du har begynt å date noen. Om han spør om hvem den nye daten er og slikt sier du at du ikke ønsker fortelle om han i detaljer. Så sier du det passer ikke at dere kan møtes lenger. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Han har ikke noe med det. Spør han om du dater noen andre så kan du jo bare si ja, men jeg hadde ikke informert han bare for å gjøre det. Anonymkode: 75d33...8a1 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Du burde heller gjort det klart og tydelig i at du ikke er interessert i den type vennskap som han vil ha, og at han skal slutte å invitere seg selv. Anonymkode: 5800b...d3b 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei. Eksen min slo opp med meg i slutten av januar. Vi var sammen i 6 år, er begge relativt unge. Han har tviholdt på at han vil at vi skal være venner - det har vist seg å bety at han ønsker å fortsette å ha sex med meg selv om vi ikke lenger er kjærester. jeg har flyttet for å få han og bruddet på avstand, og han har fra tid til annen tilbudt seg for å komme på besøk for overnevnte grunn. Nå har det seg slik at jeg har begynt å date noen ny, en jeg faktisk liker skikkelig godt... er det noe jeg burde fortelle? Da slutter han vel i hvert fall med tilbudene sine... føler jeg skylder han å være ærlig med det, men samtidig ikke? Er jo han som forlot meg? Samtidig som jeg føler det kan virke mer som et drama-stunt? Anonymkode: a4cc1...231 Så.. det er han som slåropp, for deretter å forvente sex? Og i tillegg lurer du på om du skylder ham en forklaring ? Skal gi deg et kort svar på det: NEI!!! Anonymkode: 8a429...afb 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Eksen min slo opp med meg i slutten av januar. Vi var sammen i 6 år, er begge relativt unge. Han har tviholdt på at han vil at vi skal være venner - det har vist seg å bety at han ønsker å fortsette å ha sex med meg selv om vi ikke lenger er kjærester. jeg har flyttet for å få han og bruddet på avstand, og han har fra tid til annen tilbudt seg for å komme på besøk for overnevnte grunn. Nå har det seg slik at jeg har begynt å date noen ny, en jeg faktisk liker skikkelig godt... er det noe jeg burde fortelle? Da slutter han vel i hvert fall med tilbudene sine... føler jeg skylder han å være ærlig med det, men samtidig ikke? Er jo han som forlot meg? Samtidig som jeg føler det kan virke mer som et drama-stunt? Anonymkode: a4cc1...231 Jeg synes det er veldig bra at du har funnet en ny. Exen din vil jo bare bruke deg til sex. Fortell han, så ser du fort om han vil være venner eller ikke. Han har gjort det slutt med deg og har ingen krav på deg. At du ha funnet en du liker er bare bra for deg, er alt for mange som henger ved exen sin for lenge pga sex. Anonymkode: 61e33...86f 1
Furstina Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Jag sa i från. vi hade haft paus i över 6 månader men bott ihop. Gjorde slut och ca 7-8 veckor senare hade jag en date som skulle övernatta. Eftersom exet fortfarande hade nyckel till lägenheten och kanske kunde komma förbi talade jag om att jag skulle få besök. jsg tyckte det var ärligast och rakast. exet blev ändå arg, förbannad och tyckte ”jag visste du hade haft någon annan hela tiden” - även om jag inte hade träffat daten innan vi gjorde slut. Jag kände att jag hade gjort rätt och varit ärlig. Ville han skulle få veta att jag träffade andra från mig och inte genom skvaller/sladder. För dig är det väl viktigt att talande var gränsen går mot ditt ex. 1
Milky Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Hvorfor skal du si ifra? Angår ikke han om du har ny type eller ikke. Da jeg og eksen slo opp studerte vi fortsatt samme sted, og måten han fant ut at jeg hadde ny type var ved å se oss sammen i gangene.. ekser trenger ingen forklaringer på hva du gjør med livet ditt fremover 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå