Vilde123567 Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 hei jeg har virkelig prøvd alt for komme over eksen min, han stakk av fra meg i januar, og nå ser jeg han prøver seg på en ny, jeg hater meg selv, han har i tilegg herpes, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... har prøvd alt, han stakk av fordi mamma ville møte han, og det er vondt å se han like alt av henne, selvom hun ikke liker noe av han, får ikke sove begrunna av dette.... please hjeeeelp meg
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Nå høres det ut som at du er under 18, Men det gjør nok like vondt uansett, men hvis det stemmer at du er såpass ung så er sjansen for at dette går over ganske fort stor, selvom du ikke tror det nå. Jeg var gjennom et brudd med samboer som bare forsvant da jeg var 22 år gammel. Jeg ble innlagt på psyk og brukte 2 år av livet mitt på å sørge over han, jeg kunne gjort så mye annet med livet mitt. Den dag idag er jeg 26 år og kunne ikke vært mer over han. Jeg kunne ønske jeg kunne gå å snakke med den 22 år gamle meg, for det eneste som har kommet ut av å tro at jeg skal ha smerter over han for alltid er noen bortkastede unge år av livet mitt. Huff. Jeg vet ikke om det hjelper men det er det jeg kan si. Anonymkode: 1d065...b43
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå høres det ut som at du er under 18, Men det gjør nok like vondt uansett, men hvis det stemmer at du er såpass ung så er sjansen for at dette går over ganske fort stor, selvom du ikke tror det nå. Jeg var gjennom et brudd med samboer som bare forsvant da jeg var 22 år gammel. Jeg ble innlagt på psyk og brukte 2 år av livet mitt på å sørge over han, jeg kunne gjort så mye annet med livet mitt. Den dag idag er jeg 26 år og kunne ikke vært mer over han. Jeg kunne ønske jeg kunne gå å snakke med den 22 år gamle meg, for det eneste som har kommet ut av å tro at jeg skal ha smerter over han for alltid er noen bortkastede unge år av livet mitt. Huff. Jeg vet ikke om det hjelper men det er det jeg kan si. Anonymkode: 1d065...b43 jeg er 22 år liksom Anonymkode: ba85c...0f9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg er 22 år liksom Anonymkode: ba85c...0f9 Okey, det høres ikke sånn ut. Men det jeg skrev gjelder uansett om du er 17 eller 100 år. Anonymkode: 1d065...b43
MortenMinstelønn Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Vilde123567 skrev (36 minutter siden): hei jeg har virkelig prøvd alt for komme over eksen min, han stakk av fra meg i januar, Jeg lager tomatsuppe. Det fungerer for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Tydeligvis ikke et forhold som ville vart uansett. Herpes har vel ingenting med saken å gjøre at han stakk.. sånne menn er veldig enkelt å glemme. Sånn er det bare. Anonymkode: f84e3...495
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Vilde123567 skrev (1 time siden): hei jeg har virkelig prøvd alt for komme over eksen min, han stakk av fra meg i januar, og nå ser jeg han prøver seg på en ny, jeg hater meg selv, han har i tilegg herpes, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... har prøvd alt, han stakk av fordi mamma ville møte han, og det er vondt å se han like alt av henne, selvom hun ikke liker noe av han, får ikke sove begrunna av dette.... please hjeeeelp meg Blokker ham i sosiale medier. Anonymkode: 68a58...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå