AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Forstår ikke dere som ønsker barn når dere vet at dere ødelegger skjeden, sexlivet, og at mannen finner seg en ny dame. Er menn egentlig skapt for å bli i forhold etter barnet er født? Menn er jo opptatt av å spre sine gener, og kvinner har mer enn nok med å komme seg etter fødsel og å amme. Anonymkode: 664ce...06b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår ikke dere som ønsker barn når dere vet at dere ødelegger skjeden, sexlivet, og at mannen finner seg en ny dame. Er menn egentlig skapt for å bli i forhold etter barnet er født? Menn er jo opptatt av å spre sine gener, og kvinner har mer enn nok med å komme seg etter fødsel og å amme. Anonymkode: 664ce...06b Det skjønner ikke jeg heller. I tillegg er barn forferdelige, gråter av alt og ingenting og krever absolutt alt av deg så skjønner ikke noe vil vie livet sitt til en sånn drittunge Anonymkode: ee6ca...f11 1
Gjest Smeltemann Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Skjønner hva du tenker,men det fungere ikke sånn. Virker ikke så du er typen til å spre dine gener.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Det er et ærlig spørsmål. De fleste som får barn sier at hadde de valgt om igjen hadde de ikke fått barn. Merkelig at kvinner skal lide så mye og føde så smertefullt. Blir livredd når jeg ser filmer hvor kvinner føder. De hyler og skriker og blodet og fostervannet spruter... Hadde jeg ikke sett sånn i oppveksten hadde jeg sikkert blitt gravid helt uvitende om det som ventet meg... Anonymkode: 664ce...06b 1
Tuppeluri Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det skjønner ikke jeg heller. I tillegg er barn forferdelige, gråter av alt og ingenting og krever absolutt alt av deg så skjønner ikke noe vil vie livet sitt til en sånn drittunge Anonymkode: ee6ca...f11 Du kjenner tydligvis til alle verdens barn du da Var lille klager omtrent ALDRI, smilende blid hele dagen lang, utenom når hen er veldig trøtt, da går det over i sutring, så sovner'n. Men godt du ikke skal ha barn! 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er et ærlig spørsmål. De fleste som får barn sier at hadde de valgt om igjen hadde de ikke fått barn. Merkelig at kvinner skal lide så mye og føde så smertefullt. Blir livredd når jeg ser filmer hvor kvinner føder. De hyler og skriker og blodet og fostervannet spruter... Hadde jeg ikke sett sånn i oppveksten hadde jeg sikkert blitt gravid helt uvitende om det som ventet meg... Anonymkode: 664ce...06b For noe tull. De fleste som har barn har flere enn ett. Ergo har de valgt det igjen... Jeg har født to barn og gjør det gladelig en gang til. Anonymkode: d0f1b...001 24
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Skjelden min ble ikke ødelagt. Eller mente du sjeden? Schjeden? Kjeden? Anonymkode: e5631...6b1 12
Nymerïa Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Siden du vet så mye om hva som skjer etter at man får barn, TS, kan du ikke informere meg om når mannen min kommer til å gå fra meg til fordel for ei ung, fin høne? Det har ennå ikke skjedd og jeg foretrekker å vite det på forhånd, det er lettere å planlegge da. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 Tja, skjeden min er like trang som før om ikke trangere og har ingen plager der nede. Sexlivet er også som før (med unntak fra baby ble født til baby var 3 mnd) Barnet er ett år, så kan jo ikke vite om han finner en ny senere men det er isåfall ikke pga skjeden eller mangel på sex. Vi er 28 da, så vil si jeg er en ung høne enda 🤷🏻♀️ Anonymkode: efdf2...f46
Lorieen Skrevet 3. mars 2021 #12 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er et ærlig spørsmål. De fleste som får barn sier at hadde de valgt om igjen hadde de ikke fått barn. Merkelig at kvinner skal lide så mye og føde så smertefullt. Blir livredd når jeg ser filmer hvor kvinner føder. De hyler og skriker og blodet og fostervannet spruter... Hadde jeg ikke sett sånn i oppveksten hadde jeg sikkert blitt gravid helt uvitende om det som ventet meg... Anonymkode: 664ce...06b Nå skal jeg fortelle deg noe banebrytende: Fødsler er ikke som på film. Ellers har jeg født fire barn vaginalt. Jeg har ikke revnet en eneste millimeter og har ikke fått «slapp høne» etterpå heller. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er et ærlig spørsmål. De fleste som får barn sier at hadde de valgt om igjen hadde de ikke fått barn. Merkelig at kvinner skal lide så mye og føde så smertefullt. Blir livredd når jeg ser filmer hvor kvinner føder. De hyler og skriker og blodet og fostervannet spruter... Hadde jeg ikke sett sånn i oppveksten hadde jeg sikkert blitt gravid helt uvitende om det som ventet meg... Anonymkode: 664ce...06b De fleeeste sier ikke det nei, hvor har du det fra? Alle bitre kvinnene på kvinneguiden? 😅 Min fødsel tok forøvrig 45 minutter, dritvondt ja men de smertene er borte når barnet kommer. Ganske kul opplevelse faktisk, så kunne gjort det igjen! Anonymkode: efdf2...f46 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #14 Skrevet 3. mars 2021 Man må vel nesten bli født for å kunne ha sex Anonymkode: db363...b36
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #15 Skrevet 3. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Forstår ikke dere som ønsker barn når dere vet at dere ødelegger skjeden, sexlivet, og at mannen finner seg en ny dame. Anonymkode: 664ce...06b Barn var uansett viktigere for meg enn mann... Men nå har ikke mannen min funnet seg noen ny dame da. Og sexlivet lever i beste velgående. Anonymkode: 50f39...944 3
Gjest Smeltemann Skrevet 3. mars 2021 #16 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er et ærlig spørsmål. De fleste som får barn sier at hadde de valgt om igjen hadde de ikke fått barn. Merkelig at kvinner skal lide så mye og føde så smertefullt. Blir livredd når jeg ser filmer hvor kvinner føder. De hyler og skriker og blodet og fostervannet spruter... Hadde jeg ikke sett sånn i oppveksten hadde jeg sikkert blitt gravid helt uvitende om det som ventet meg... Anonymkode: 664ce...06b Kvinnen er skapt for å lage barn.
Snurrepurre Skrevet 3. mars 2021 #17 Skrevet 3. mars 2021 Her måtte det sys vel og mye etter fødsel. Ble ikke akkurat slapp der nede etterpå, for å si det sånn 😂 Men nå har jeg heldigvis en mann som ønsker mer enn en stram Vjj uansett. 😅 2
Snurrepurre Skrevet 3. mars 2021 #18 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er et ærlig spørsmål. De fleste som får barn sier at hadde de valgt om igjen hadde de ikke fått barn. Merkelig at kvinner skal lide så mye og føde så smertefullt. Blir livredd når jeg ser filmer hvor kvinner føder. De hyler og skriker og blodet og fostervannet spruter... Hadde jeg ikke sett sånn i oppveksten hadde jeg sikkert blitt gravid helt uvitende om det som ventet meg... Anonymkode: 664ce...06b Om du er religiøs så finner du svaret i Bibelen 💁🏼♀️. men fra spøk til alvor så er det dessverre mye kroppslig som er smertefullt. Men smerten kan ikke sammenlignes med å slå seg. Dette er en nyttig smerte; barnet jobber seg nedover og ut. I det øyeblikket barnet er ute så gjør det ikke vondt lenger 🙂 Når de sydde meg etter fødsel så sa jeg til mannen min at jeg fint kan gjøre det igjen. Jeg ble ikke skremt av egen opplevelse. Er verre å se andre fødende på tv. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #19 Skrevet 3. mars 2021 Smeltemann skrev (27 minutter siden): Kvinnen er skapt for å lage barn. Mennesket er feilskapt, helt sykt hvor stort et babyhode er i forhold til skjede hvis vi sammenligner med andre pattedyr. Mennesket har unormal høy sjanse for dødelighet eller permanent skade pga naturlig fødsel. Anonymkode: d57c4...bab 2
annelis Skrevet 3. mars 2021 #20 Skrevet 3. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Forstår ikke dere som ønsker barn når dere vet at dere ødelegger skjeden, sexlivet, og at mannen finner seg en ny dame. Er menn egentlig skapt for å bli i forhold etter barnet er født? Menn er jo opptatt av å spre sine gener, og kvinner har mer enn nok med å komme seg etter fødsel og å amme. Anonymkode: 664ce...06b Heldigvis handler ikke livet mitt bare om å please menn. Synd i deg som tenker bare kuk og hvordan gjøre kuken din fornøyd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå