Gå til innhold

bollevask eller rektangulær vask

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring og vil si noe om fordeler og ulemper ?

Anonymkode: a949e...0d0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring og vil si noe om fordeler og ulemper ?

Vanskelig å rengjøre/vaske under bollevasken/inntil plata den står på iallefall:) Ellers veldig fornøyd og det er lekkert!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken eller bad du snakker om?

Anonymkode: 6a6a4...863

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Bad det er snakk om, gikk fort i svingende her. 10kvm. Går jeg for bollevask kan den ikke være større enn 40 cm i diameter. 

Jeg tenker hva som vil lønne seg, både praktisk og estetisk. Rund vask gir kanskje mer søl? 

Kvadratisisk:  får badet til å være mindre. Fordel: lettere å vaske. 

Rund vask: Gir en illusjon av at badet er større enn det er. Mer styr rundt vask. Ulempe: Mer søl og sprut? + kronglete å vaske. Hva foretrekker dere som har hatt begge deler? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her. Bad det er snakk om, gikk fort i svingende her. 10kvm. Går jeg for bollevask kan den ikke være større enn 40 cm i diameter. 

Jeg tenker hva som vil lønne seg, både praktisk og estetisk. Rund vask gir kanskje mer søl? 

Kvadratisisk:  får badet til å være mindre. Fordel: lettere å vaske. 

Rund vask: Gir en illusjon av at badet er større enn det er. Mer styr rundt vask. Ulempe: Mer søl og sprut? + kronglete å vaske. Hva foretrekker dere som har hatt begge deler? 

Jeg hadde gått for det som var mest praktisk og enkelt å rengjøre. Så rektangulær, eller være så kjedelig at jeg velger helt vanlig normal innbyggingsvask oppå skapseksjon.

Anonymkode: 6a6a4...863

• Liker 1
Skrevet

Bollevask på toppen av en benkeplate er noe tull for interiørblader. Enten blir benkeplate for lav eller bolle for høy for komfortabel bruk. Man får ikke begge deler til å være perfekt. 

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha prøvd diverse i de forskjellige boligene, er det klart nei til bollen og førstevalg er rektangulær oppå 2 skuffer. Altså helt vanlig. 

Skrevet

Bollevask ser utrolig fint ut men er pyton å holde rent! Dessuten går det fort ut av mote og man kan bli fort lei av den. 

Hadde gått for nedfelt (!) firkantet vask. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett ville jeg ikke hatt en vask på toppen av benken om du skjønner :) det er bare en ekstra støvsamler. 

Vi har både rund og rektangulær vask på badene, og jeg foretrekker nok rektangulær faktisk. Det ser mer moderne ut, og det blir ikke like mye søl som med den runde. Blir nok en til rektangulær når vi pusser opp, men nedsunket altså.

Anonymkode: 3ecdb...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...