Gjest Lilleulv Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Hva er best å bruke når man vasker badet og dusjkabinett? jeg ble litt lost i jungelen av vakseprodukter jeg
Gjest Melk Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Jeg liker godt Jif Skurekrem til porselenet.
Gjest ung mor Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 vet du! jeg har funnet verdens beste middel til dusj ol. Bruk litt eddik vann prøv å se, du kommer ikke til å angre
Arkana Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Jeg bruker Jif Baderomsspray og Jordan mikrofiberklut til bad.
Gjest Madeline Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 vet du! jeg har funnet verdens beste middel til dusj ol. Bruk litt eddik vann prøv å se, du kommer ikke til å angre ← Hvor mye eddik bruker du i en bøtte vann?
Gjest Lilleulv Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 Jeg bruker Jif Baderomsspray og Jordan mikrofiberklut til bad. ← ah, jeg synes egentlig det høres ut som det beste forslaget for min del... Ble revet med av reklamen og har kjøpt den der xillit bang (?), men hva i huleste bruker man denne til egentlig? Hilsen husmora
Gjest Milah Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 Jeg bruker Jif Baderomsspray og Jordan mikrofiberklut til bad. ← Det gjør jeg også.. Men ikke i doen da, der bruker jeg Domestos eller hva det heter. De mikrofiberklutene fra Jordan er geniale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå