Gå til innhold

Alle jeg har vært med har ønsket mindre sex en stund ut i forholdet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det er meg det er noe galt med eller om det er vanlig at man vil ha mindre sex. Jeg synes det er slemt å vise seg fra en annen side i starten av et forhold før man endrer seg. Da blir det vanskeligere for meg å vite om jeg burde bli eller gå.

Anonymkode: ab755...753

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det u de fleste forhold. Man er som kaniner i begynnelsen men når man ikke er nyforelsket mer så dabber det av. Du får det vanskelig hvis du forventer at den første fasen skal vare livet ut. 😂😂 

Anonymkode: 906f2...113

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er nok mange. De vil ha mye sex i starten når de er nyforelska, og mindre seinere når deres vanlige libido kom fram.

Men jeg har fått høre av flere at jeg fikk dem kåtere enn de ellers er. Med ene eksen hadde vi sex hver dag i 11 år. 

Han jeg er sammen med nå syntes jeg var lite kåt i starten, han brukte en del tid på å stole på meg, tror jeg. Han er kåtere på meg nå etter 2 år. 

Anonymkode: ec170...5fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om sex-lysten virkelig daler hos en part tidlig i et forhold, skyldes det ofte at interessen ikke var den rette i utgangspunktet eller at man kanskje ikke var lydhør den andres behov i starten der denne har tilpasset seg. 

Anonymkode: df9e3...aec

AnonymBruker
Skrevet

Ikke her 😅😜! Vi begynte med dårlig sex, men jobbet oss igjennom det, ble trygge på hverandre og knuller som kaniner nå mer enn noengang fordi vi har kjemi, men trengte tid 😜. Et år etter og gift i tillegg. 

Anonymkode: 7a57b...3d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste forhold begynner med at begge parter har veldig mye lyst i starten, og så roer det seg. Det er da man oppdager om man har en ganske lik normallyst eller ikke. 

Vi hadde heldigvis det. Glad for at vi roet oss begge to også, for det hadde jo ikke vært mulig å leve slik alltid. Hadde knapt hatt tid til annet enn sex. 😄

Anonymkode: 2ceda...c92

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...