Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det føles overveldende. Jeg har funnet ide og problemstilling, i tillegg tilgang til materiale. Likevel sliter jeg med å få ned ord. Jeg vet hva jeg vil skrive, men det føles så håpløst. 

Er det noen som har kjent på det samme? Hva gjorde dere for å få motivasjon? Hittil har jeg skrevet litt tilfeldig her og der, men det er ikke nok. 

Anonymkode: cdca7...94a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bachelor er forholdsvis lett. Du skal skrive "hva som helst" så lenge kilder, henvisninger etc er korrekt. Det er dèt som er hemmeligheten på bachelornivå. Så lenge du klarer å sette opp oppgaven korrekt og bruke kilder korrekt kan innholdet være helt svada. 

Anonymkode: 97040...99c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemstilling kan alltid endres, så ikke fokuser for mye på at det du skal skrive passer til problemstillingen. 

Anonymkode: da718...745

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 23.28):

Det føles overveldende. Jeg har funnet ide og problemstilling, i tillegg tilgang til materiale. Likevel sliter jeg med å få ned ord. Jeg vet hva jeg vil skrive, men det føles så håpløst. 

Er det noen som har kjent på det samme? Hva gjorde dere for å få motivasjon? Hittil har jeg skrevet litt tilfeldig her og der, men det er ikke nok. 

Anonymkode: cdca7...94a

skriver det samme selv nå, så da er vi to 😉. Jeg synes det ofte hjelper å lese andres oppgaver for å få litt inspirasjon både på innhold og struktur. Merker selv at motivasjonen går litt opp og ned nå som studiet er ferdig snart, men det er vel helt naturlig at den gjør nå som det nærmer seg slutten. Hjelper også å ta seg litt pauser iblant og ikke bare tenke på oppgaven.

Anonymkode: e76dc...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...