AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Møtte en nydelig jente for en måneds tid siden. Det var utrolig bra, kjemien var der og vi hadde det super koselig sammen. Vi møttes allerede 3 ganger, på bittelitt over en uke. Vi hadde også sex, samtidig som vi koste med hverandre, kyssa og bare hadde det helt fantastisk sammen. Greia er at hun skal være i en annen by i noen måneder, og er vanskelig å møtes pga korona. Vi snakker hver eneste dag, også snakker vi mye i tlf. Har nok fått en del følelser allerede, men sliter veldig med denne avstanden. Jeg er redd, samtidig som jeg er redd for å miste henne? Samtidig som at vi ikke er sammen, men likevel. Jeg bryr meg åpenbart. Har dere noen gode råd til meg? Hadde aldri trodd vi skulle ha så bra kjemi bare allerede ved første møtet. Anonymkode: ec7fa...b55
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Noen måneder skal gå fint. Sørg for mye kontakt på telefon, apper eller mail. Og å få besøkt hverandre innimellom. Kos dere med kjærligheta ! ❤ Anonymkode: f4d39...6af 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Det går helt fint. Langdistanse kan være litt godt for et forhold også. Anonymkode: 6181e...b46 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Jeg hadde noen langdistanseforhold jeg var trofast til, som tenåring. Forholdet var uansett 90% dagdrømmer og 10% action, så det passet bra. Nå ville jeg ikke vært villig til å være bundet til en partner jeg ikke kan være med regelmessig. Jeg kan ikke lenger reserveres 😛 Samtidig: man kan ikke planlegge hvor man plutselig møter den store kjærligheten, om man tror på sånt. Hvis du har følelser og det er snakk om et begrenset tidsrom er det vel ikke umulig? Anonymkode: d5e6f...5a4 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har erfaring. Et par måneder er ingenting. Hvis du tviler på det, tviler du på følelsene dine. Og hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå