AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Men jeg blir alltid fort og mer enn nok våt. Så forstår det ikke? Og ofte kjapp sex. Kan det være tykkelsen på penis? Tror han er over gjennomsnittet. I dag når vi hadde sex, han på kne bak meg i sofaen med svai i ryggen, sa han at jeg kjentes veldig stram ut. Er det stillingen? Eller har syklusen noe å si? Anonymkode: a5e80...600
Blue81 Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Både stilling og syklus har noe å si. Jeg anbefaler kokosolje med nøytral lukt/smak til å smøre inn penis med. Selv om du blir våt,kan det være greit med ekstra glid.
Milky Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Jeg kan også bli sår av kjapp sex, men da er det ordentlig raskt.. da blir det sårt sånn ved «kanten» av hullet. Da passer vi på å gni det våte der også så det ikke blir sårt
Fioljenta Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men jeg blir alltid fort og mer enn nok våt. Så forstår det ikke? Og ofte kjapp sex. Kan det være tykkelsen på penis? Tror han er over gjennomsnittet. I dag når vi hadde sex, han på kne bak meg i sofaen med svai i ryggen, sa han at jeg kjentes veldig stram ut. Er det stillingen? Eller har syklusen noe å si? Anonymkode: a5e80...600 Jepp, vår erfaring er at stilling, syklus og lengde har noe å si for om jeg blir sår. - Stillinger der han bare går inn/ut blir jeg mindre sår av, men jeg liker bedre de der han glir langs «fremre vegg». - Kjappiser blir jeg mer sår av enn etter et godt forspill - selv om jeg rekker å bli våt (gliden kan mangle). - Voldsomme elskover med mye aktivitet, kan jeg også bli sår av. - Jeg blir mindre sår rundt eggløsning. Merker jeg at litt ubehag, så tar vi på litt glidemiddel og så er problemet løst. Og undersøkelser viser at jeg ikke er alene. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Sliter mye med det samme. Så vi bruker alltid glidemiddel, og kan ikke ha sex hver dag. Vi trodde det skulle gå seg til etter å ha vært sammen en stund, men det har gått flere år nå. Men vi har vent oss til å ha glidemiddel i toalettveska og lever greit med å holde oss til maks annenhver dag. Han sier det er "baksiden av medaljen med stor pikk", er liksom ikke lov å klage på det Anonymkode: c5b9b...2cc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men jeg blir alltid fort og mer enn nok våt. Så forstår det ikke? Og ofte kjapp sex. Kan det være tykkelsen på penis? Tror han er over gjennomsnittet. I dag når vi hadde sex, han på kne bak meg i sofaen med svai i ryggen, sa han at jeg kjentes veldig stram ut. Er det stillingen? Eller har syklusen noe å si? Anonymkode: a5e80...600 Kan hende du har en rift i skjeden Anonymkode: 217b2...d0a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Jeg blir også sår. Spiller ingen rolle om jeg er aldri så opphisset og våt. Har også litt stram hud på «nedre/bakre» den av åpningen som jeg fort kan få en rift i. Glidemiddel er et must. Anonymkode: 3d7e6...f73
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Sopp kan gi sårhet. Jeg hadde det uten å være klar over det, og i den perioden ble jeg veldig sår av å ha sex. Løste seg etter en stikkpille Anonymkode: 19167...2e4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Så det tyder på at det er litt pga tykkelsen hans at det skjer? Ikke opplevd med andre. Anonymkode: a5e80...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå