Gå til innhold

Intimbarbering og kåthet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (dame) pleier å barbere og trimme nedentil. En gang i blandt synes jeg det er greit å barbere alt.

Vet ikke hva som gjør det, men har merket de siste gangene at jeg blir ekstra kåt når jeg er glattbarbert.

flere som har opplevd det samme?🤔

Anonymkode: a4c13...f91

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg må ofte fingre meg til en orgasme etter å ha shavet meg glatt. Kan se for meg det kan ha noe med gjøre  at den tynne følsomme huden der nede blir "isolert" av alt håret og at når man da fjerner alt så blir huden supersensitiv. Herlig kåthetsfølelse er det hvertfall! 🥰

Anonymkode: 9674a...036

• Liker 4
Skrevet

Elsker å være glattbarbert.. og ja blir også litt ekstra kåt når jeg er nystelt😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk å høre at vi er flere 🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Vi menn blir også kåte når vi er glatt barberte

Anonymkode: de721...33c

Helst når de er glattbarberte for meg da..😍

Anonymkode: 07b16...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: ab51f...244

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir heller kåt v at hun har hår...men jeg kan forstå t dere kbvinner blir kåte av å barnbere dere. Nærkontakt med et av de mest følsome stedene på kroppen.  Å være nystelt- ja, detgjør meg som mann også kåt noen ganger, uten at jeg barberer underlivet.

Anonymkode: dc689...62e

Skrevet

Jeg blir kåt av å være helt glatt, føles deilig ender alltid opp med tømming av baller

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg (dame) pleier å barbere og trimme nedentil. En gang i blandt synes jeg det er greit å barbere alt.

Vet ikke hva som gjør det, men har merket de siste gangene at jeg blir ekstra kåt når jeg er glattbarbert.

flere som har opplevd det samme?🤔

Man blir vel litt kåt av å være god med seg selv som egenpleie er, så da er det naturlig å bli litt til godere med seg selv. Helt normalt og bare fint :)

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, jeg må ofte fingre meg til en orgasme etter å ha shavet meg glatt. Kan se for meg det kan ha noe med gjøre  at den tynne følsomme huden der nede blir "isolert" av alt håret og at når man da fjerner alt så blir huden supersensitiv. Herlig kåthetsfølelse er det hvertfall! 🥰

Anonymkode: 9674a...036

Det er noe spesielt med glattbarberte damer. Det handler ikke bare om resultatet etter barberingen ♥️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får økt følsomhet, ja.

Og mannen min synes det er amazing :P 

Anonymkode: 517d7...f58

Skrevet

Jeg blir mer kåt når jeg er helt glatt, ja. Blir ikke kåt av selve barberingen eller lignende, men sikkert noe med følelsen av silkemyk hud 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...