Gå til innhold

Okei, så hvordan bruker man fancy dopapir?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Besøk hos svigermor, som har et eller annet hvitt dopapir. Tørker jeg meg på våt hud, klistrer det seg fast og går i stykker. Jeg har små papirbiter over hele tissen. Det har kjæresten min også - og det er hans hjem! Hva faen! Er vant med dopapir fra Europris som aldri går i stykker. "Bruker du det slipepapiret?", spurte en vennine en gang, og jeg sa noe om pris. Sannheten er at jeg ikke vet hvordan man bruker dyrt dopapir uten å ende opp med papirbiter limt over hele kjønnsorganet. Hjelp!!

Anonymkode: c586a...b70

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greier du ikke å tørke deg riktig? 

Anonymkode: 9e4d1...287

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Greier du ikke å tørke deg riktig? 

Anonymkode: 9e4d1...287

hva hjelper vel det, hvis papiret er alt for tynt og skrøpelig ? 

Anonymkode: f5676...b8f

• Liker 4
Skrevet

:hoho: 

• Liker 4
Skrevet

Ja papir på våt hud klistrer seg og går i stykker.. det er nemlig ikke vannavstøtende

• Liker 3
Skrevet

Ha ha ha jeg dævver ho ho ho

men ja må vel bare øve da tenker jeg.

Vi bruker dyrere papir, mht at det løser seg opp bedre, og dermed kan være mye billigere i lengden fordi det ikke tetter rørene. 

• Liker 2
Skrevet

Lambi? Det er noe drittpapir som setter seg fast i huahuaen, og man finner papir overalt i alle kroker. Hvordan du skal bruke det? Aner ikke. Har ikke funnet en måte selv.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja vet du jeg har også vært borti sånn dopapir! Som smuldrer opp så jeg må plukke toalettpapir rester fra dåsa etterpå 😂 Heldigvis ikke noe jeg er borti ofte 

Anonymkode: 7c65f...cf1

• Liker 8
Skrevet

Hva mener du med fancy dopapir? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg aldri opplevd, og jeg bruker alltid sånt hvitt papir. Kan ikke forstå hvordan man greier å få papirbiter overalt når man tørker seg.. 

Anonymkode: 52504...860

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det MÅ være lambi. Helt ubrukelig.

Anonymkode: b17ca...4df

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lambi er helt ubrukelig har igjen rester overalt. Bruker derimot annet hvitt dopapir som funker topp og som er ganske mykt.

Anonymkode: c7ffa...54c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man barberer seg så kan dette skje med noen dopapir ja.. Vi bruker Unik eller hva det heter, synes det funker fint og er ikke helt sandpapir. 

Anonymkode: 87027...648

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått papirrester etter lambi. SÅ vått er det da heller ikke når man tørker seg? Er jo bare noen dråper, det meste renner jo rett ned i do. 
Eller kommer det an på designet nedentil? Kanskje noen som f eks har lange kjønnslepper eller litt mer heng blir våtere når de tisser fordi strålen brytes og spres utover? 🤔

Anonymkode: 6b79e...f0a

• Liker 7
Gjest Råååsa
Skrevet

Haha, så sant det der! 

AnonymBruker
Skrevet

Får biter av lambi jeg og. Jeg bruker et billig merke fra rema nå, det er mykt og smuldrer ikke. Ikke ennå ihvertfall.

Anonymkode: 9c51e...b0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd å få papirrester etter lambi, og jeg bruker bare lambi. Men jeg er heller ikke klissvåt i og rundt tissen etter at jeg har tisset heller. 

Anonymkode: 76529...031

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lambi er da helt fint, lurer virkelig på hvordan dere fikser dere som ikke klarer å bruke det mest populære toalettpapiret som selges. 
Sånn billig «sandpapir» derimot, det orker jeg ikke. 

Anonymkode: 7a1c8...d97

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier dere ikke blir våte av tissing, det er vel også pga svette, utflod osv at man kan være litt fuktig der nede + at forskjellige kjønnslepper osv gjør at for noen så er det ikke en så rett ned stråle.. :)

• Liker 3
Gjest Råååsa
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere som sier dere ikke blir våte av tissing, det er vel også pga svette, utflod osv at man kan være litt fuktig der nede + at forskjellige kjønnslepper osv gjør at for noen så er det ikke en så rett ned stråle.. :)

Det stemmer for meg. Jeg har veldig lange rynkete indre kjønnslepper. Strålen deler seg og alt blir vått. Jeg må plukke first price papir ut av fiffi noen ganger også😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...