AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Jeg sliter veldig med følelsene mine for tiden. Jeg fikk en ny kollega for noen måneder siden. Hun ble plassert på mitt kontor, så vi tilbringer mye tid sammen. Vi ble venner med en gang, vi har sykt mye til felles, og hun sier hele tiden hvor glad hun er for at vi møttes og at hun får jobbe med meg. Jeg tenker på henne hele tiden, og jeg blir glad når jeg ser henne. Vi er begge kvinner, og jeg er skeiv! Jeg har ikke sagt til henne at jeg er skeiv, heller gitt utrykk for at jeg støtter LHBT-miljøet. Det gjør hun også, hun har mange skeive venner. Men hun er hetero, gift og har barn. Jeg vet at jeg ikke har noe sjanse med henne, det er egentlig derfor jeg holder meg i skapet. Jeg er livredd for at hun skal få en mistanke over hva jeg føler. Jeg vil ikke miste vennskapet vi har, selv om jeg ikke kan bli sammen med henne. Jeg takler ikke det om hun visste at jeg er forelska. Hva faen gjør jeg? Vi må jo jobbe sammen? Hvordan kommer jeg over dette? Jeg er både lykkelig og ulykkelig forelska. Jeg er då glad når jeg er med henne, men jeg er tragisk ulykkelig når jeg ikke er det fordi jeg greier ikke komme over denne forelskelsen. Jeg håpte at når vi hadde vinterferie så ville det dabbe litt av fordi vi var borte fra hverandre, men jeg tenkte på henne hele ferien. Dette er uutholdelig! Jeg har vondt i hjertet og det er ikke noe jeg kan gjøre. Anonymkode: b9f00...40b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Vet hvordan du har det. Jeg er og forelska i kollega, vi er begge skeive, men hun er i et godt og etablert forhold. Derfor følger jeg denne tråden. Gode tanker. Anonymkode: 5b15a...04c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Jeg skammer meg over følelsene mine. 🥺 Jeg føler at jeg føler ting som ikke er lov. TS Anonymkode: b9f00...40b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skammer meg over følelsene mine. 🥺 Jeg føler at jeg føler ting som ikke er lov. TS Anonymkode: b9f00...40b Ikke skam deg. Å føle er legitimt. Anonymkode: 5b15a...04c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Fader.. hvorfor leser jeg KG? Dette er sååå sammenlignbart med hvordan jeg også har hatt det i det siste.. Men det passer ikke til at det "handler om meg" 🙈 Men litt samme her, lesbiske jeg også og fikk (altfor) raske "følelser" for min nye leder.. Har jobbet veldig for å få disse bort, og delvis klart det føler jeg, men vi også har fått en god kjemi og har endel felles bekjente etc.. Utfra tidligere relasjoner til lederen min (vært gift, har barn etc) har jeg jo ingen grunn til å håpe hun engang ville sett på meg "sånn".. Men vanskelig å la være å håpe.. Får jobbe litt videre, men fint å vite vi er fler i samme situasjon. 😣😉 Anonymkode: 838d7...add 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 For noen stereotyper vi er! Å bli hodestups forelsket i en heterodame er et klassisk problem. Jeg er glad jeg ikke er alene. Anonymkode: b9f00...40b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 22.19): Jeg skammer meg over følelsene mine. 🥺 Jeg føler at jeg føler ting som ikke er lov. TS Anonymkode: b9f00...40b Ikke skam deg, kjære deg. At du er betatt av henne er jo egentlig et stort kompliment til henne. Men siden hun er gift har du ikke noe annet valg enn å kvele de følelsene. Bestem deg for å legge det vekk. Velg å ikke fokusere på tanker som nører opp under forelskelsen. Og bruk fritiden din til å treffe andre folk, så blir det nok litt lettere. Sitt for all del ikke hjemme alene i tussmørket og kjenne på at du savner henne. Det hjelper ingenting. Gjør morsomme ting, og ha det gøy sammen med andre, gode mennesker. Klem♥️ Anonymkode: ecf4b...f15 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke skam deg, kjære deg. At du er betatt av henne er jo egentlig et stort kompliment til henne. Men siden hun er gift har du ikke noe annet valg enn å kvele de følelsene. Bestem deg for å legge det vekk. Velg å ikke fokusere på tanker som nører opp under forelskelsen. Og bruk fritiden din til å treffe andre folk, så blir det nok litt lettere. Sitt for all del ikke hjemme alene i tussmørket og kjenne på at du savner henne. Det hjelper ingenting. Gjør morsomme ting, og ha det gøy sammen med andre, gode mennesker. Klem♥️ Anonymkode: ecf4b...f15 Ja, jeg håper jeg finner noen andre bli forelsket i. Jeg har lest på nett at man ikke bør erstatte en forelskelse med en annen, men kanskje jeg kan finne noen som faktisk er skeiv og singel. Jeg prøver å holde meg opptatt og tenke på annet, men hun dukker hele tiden opp i tankene mine. 🙈 Det er jo ikke første gang at jeg har forelsket meg i noen, så jeg vet at det går over til slutt. Jeg håper i alle fall det. Anonymkode: b9f00...40b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Føler med deg. Jeg ble en gang hodestups forelsket i ei jente, i en lignende setting. Men vår situasjon var omvendt: Hun var skeiv, jeg hetero! Dvs, jeg fant jo plutselig ut jeg ikke var helt hetero, hadde aldri vært så forelsket før........ Hadde aldri engang sett to ganger på damer, men hun endret alt. Hun var i et forhold, så jeg måtte legge ballen død, men det var tanken på henne som fikk meg opp om morgenen i typ et år. Senere fant jeg ut forelskelsen hadde vært gjensidig, men at hun hadde tenkt hun aldri hadde en sjans..... Sukk! Anonymkode: 9daa9...679 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 21.52): Jeg sliter veldig med følelsene mine for tiden. Jeg fikk en ny kollega for noen måneder siden. Hun ble plassert på mitt kontor, så vi tilbringer mye tid sammen. Vi ble venner med en gang, vi har sykt mye til felles, og hun sier hele tiden hvor glad hun er for at vi møttes og at hun får jobbe med meg. Jeg tenker på henne hele tiden, og jeg blir glad når jeg ser henne. Vi er begge kvinner, og jeg er skeiv! Jeg har ikke sagt til henne at jeg er skeiv, heller gitt utrykk for at jeg støtter LHBT-miljøet. Det gjør hun også, hun har mange skeive venner. Men hun er hetero, gift og har barn. Jeg vet at jeg ikke har noe sjanse med henne, det er egentlig derfor jeg holder meg i skapet. Jeg er livredd for at hun skal få en mistanke over hva jeg føler. Jeg vil ikke miste vennskapet vi har, selv om jeg ikke kan bli sammen med henne. Jeg takler ikke det om hun visste at jeg er forelska. Hva faen gjør jeg? Vi må jo jobbe sammen? Hvordan kommer jeg over dette? Jeg er både lykkelig og ulykkelig forelska. Jeg er då glad når jeg er med henne, men jeg er tragisk ulykkelig når jeg ikke er det fordi jeg greier ikke komme over denne forelskelsen. Jeg håpte at når vi hadde vinterferie så ville det dabbe litt av fordi vi var borte fra hverandre, men jeg tenkte på henne hele ferien. Dette er uutholdelig! Jeg har vondt i hjertet og det er ikke noe jeg kan gjøre. Anonymkode: b9f00...40b Jeg har vert forelska mange ganger/betatt. Blir det så fort noen damer er pene og også hyggelig, og for meg er det alle aldre , alle forskjellige kropper og personligheter - bare så lenge de passer på hygiene og sminker seg . Den siste jeg var betatt av var faktisk 20 år eldre enn meg, men hun vare bare så fantastisk. Prøver bare å glemme henne. Men jeg tror det er slik hvis man er skeiv over mange år , så alt man ser er vakkert og man blir bare vrre og vrre siden man aldri får prøvd seg. Du må bare prøvde deg litt fram, og om du merker en kjemi og at det kanskje er noe mer der så går det jo ann å si ting rett ut - om dere ikke kjenner hverandre så godt så er det verste du kan få et nei.. Men lover deg at det er mange som også er skeive og liker begge deler. Jeg traff en jente på min tidligere jobb (veldig synd at det er tidligere), men jeg hadde kledd meg fint og smilte til henne, og da fikk jeg et langt smil tilbake og hun ble plustelig interissert i å finne på ting osv, og da prøvde jeg meg litt fram også i lunsjen sa jeg at jeg er glad i mannen min og barna mine, og da ble hun litt mer usikker og hun ville ikke snakke noe mer med meg.. Det er vel kanskje også mulig å møte noen over nettet. Jeg er i kontakt med kusina mi på stefarens min sin side. Hun er fra serbia, og der er det ikke lov til å vre homofil og hun kommer hit til sommeren og det gleder mjeg meg til. Hun er faktisk bare 18 og jeg er 24, men tror det går fint allikvel. Anonymkode: c0c15...469 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 21.52): Jeg sliter veldig med følelsene mine for tiden. Jeg fikk en ny kollega for noen måneder siden. Hun ble plassert på mitt kontor, så vi tilbringer mye tid sammen. Vi ble venner med en gang, vi har sykt mye til felles, og hun sier hele tiden hvor glad hun er for at vi møttes og at hun får jobbe med meg. Jeg tenker på henne hele tiden, og jeg blir glad når jeg ser henne. Vi er begge kvinner, og jeg er skeiv! Jeg har ikke sagt til henne at jeg er skeiv, heller gitt utrykk for at jeg støtter LHBT-miljøet. Det gjør hun også, hun har mange skeive venner. Men hun er hetero, gift og har barn. Jeg vet at jeg ikke har noe sjanse med henne, det er egentlig derfor jeg holder meg i skapet. Jeg er livredd for at hun skal få en mistanke over hva jeg føler. Jeg vil ikke miste vennskapet vi har, selv om jeg ikke kan bli sammen med henne. Jeg takler ikke det om hun visste at jeg er forelska. Hva faen gjør jeg? Vi må jo jobbe sammen? Hvordan kommer jeg over dette? Jeg er både lykkelig og ulykkelig forelska. Jeg er då glad når jeg er med henne, men jeg er tragisk ulykkelig når jeg ikke er det fordi jeg greier ikke komme over denne forelskelsen. Jeg håpte at når vi hadde vinterferie så ville det dabbe litt av fordi vi var borte fra hverandre, men jeg tenkte på henne hele ferien. Dette er uutholdelig! Jeg har vondt i hjertet og det er ikke noe jeg kan gjøre. Anonymkode: b9f00...40b Husk at koronatiden også påvirker følelser og tilknytning 😉... Og du? Hun liker deg også. Men følelser er ikke farlig. Kan flyte på dem litt. Fantasere litt. Men ikke mer. Anonymkode: 53270...b37 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Tillat deg selv å kjenne på de følelsene, ikke tving de bort, men heller ikke mat de. Tenk at du synes hun er flott og super og vær glad over vennskapet deres, men ikke tenk at du er ulykkelig for du ikke kan få henne. Hun ser på deg som en venninne. Du kan også si at du er skeiv i riktig timing, ikke skam deg. Skeive blir ikke forelska i alle venner av samme kjønn. Anonymkode: d143e...399 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå