Cyndaquil Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Helt ærlig , bruker du bare en dråpe zalo eller bruker du en dæsj😆? Eller hvor mye bruker du? lager du oppvaskvann ? Eller vasker du opp det som skal vaskes for hånd under springen bare. jeg tenkte over det i dag når jeg vasket etter middag. Jeg bruker aldri en dråpe, men minst en mengde som tilsvarer 6-10 dråper 🙈 vasker det som ikke skal i oppvaskmaskin eller trenger en forvask under springen der jeg vasker og skyller under rennende vann. Hver ting får hver din dråpe . hva med dere da? Er dere flink å følge reklamen « en dråpe er nok? Eller bruker dere mer 2
Humle Brumle Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Det er jo bare reklame, jeg bruker mye mer enn bare en dråpe. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 En dråpe er på ingen måte nok. Unntaket er når jeg vasker en kniv under rennende vann feks 😅 men å ta en hel oppvask med kun en dråpe høres ekkelt ut Anonymkode: 7ce28...b6e 1
linnino Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 En dråpe er jo alt for lite 😆Da får man jo ikke bort alt av fettrester.. Her blir det en dæsj!
Neutral90 Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 En dæsj, men det er sykt ekkelt å bruke for mye også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå