AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Hei min mor fyller 50 år på en rød dag i påsken i år, søndag. Hadde tidene vært normale skulle vi selvfølgelig hatt stor fest - og hun skulle vært ute å reist på storbyferie. Nå utgår alt sånt. Hva kan vi finne på for å gjøre dagen ekstra spesiell likevel? Om så gave eller annen oppmerksomhet. Kunne virkelig trengt noen tips. Litt ideer. Noen bidrag? Takk på forhånd!! Anonymkode: fa6f1...c04
PM75 Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Samle venner og familie til å synge bursdagssang på Teams/zoom. Stor kake med masse lys. Ballonger i glade farger og flotte blomster. Grille ute i det fine været. Åpne en fin flaske med bobler. Lage et digitalt minnealbum og se på dette sammen. 1
Juvo Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Jeg fylte 30 nå nylig. Søsteren min hadde laget en film med videohilsener fra venner og familie. Det var utrolig rørende og noe jeg satte veldig stor pris på. Mange av hilsenene var ganske personlig og morsomme 😊 På selve dagen overrasket samboeren min meg med bursdagsfrokost med de alle nærmeste (antallet det var tillatt å samle på det tidspunktet). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå