AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Del Skrevet 2. mars 2021 Nettopp funnet ut at lappen kan ryke om jeg sykler hjem fra fest! Jeg bor litt landlig til og er fryktelig kjedelig å gå. Heller ikke mye taxi her. Sparkesykkel er vell heller ikke lov i fylla? Har jeg bare lov til å hinke liksom? Anonymkode: 79edf...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Del Skrevet 2. mars 2021 Fester forresten ikke nå i korona tider om noen skulle lure 😊 Anonymkode: 79edf...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 2. mars 2021 #3 Del Skrevet 2. mars 2021 Jogge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Del Skrevet 2. mars 2021 Rullestol. Det er jo egentlig ganske åpenbart. Er man avhengig av rullestol kan man ikke bare sette den fra seg og ta drosje hjem fra fest. Og selv vi funksjonshemmede må få lov til å drikke alkohol. Men jeg anbefaler det ikke, man mister kontrollen og det er utrolig ekkelt. Anonymkode: 850c4...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Del Skrevet 2. mars 2021 Det må bli føttene det 😁 Anonymkode: f4c74...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Del Skrevet 2. mars 2021 Du får ta beina fatt, eller bestille drosje. Anonymkode: 59d5d...e54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. mars 2021 #7 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Selv rullestol er forbudt... Noen politifolk er helt sinnsyke, det har også jeg merket.... https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jGEeo/dro-hjem-fra-fest-i-rullestol-tatt-for-fyllekjoering&ved=2ahUKEwiEgfWAqpLvAhXkk4sKHYokAsYQFjACegQIERAC&usg=AOvVaw33u-q2jGi6OuupDcj7BYa4 Endret 2. mars 2021 av Galdhøpiggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Del Skrevet 2. mars 2021 Uff 😩 Har jeg lov til å bruke skate board da?? Anonymkode: 79edf...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Del Skrevet 2. mars 2021 Ski! Anonymkode: 24cab...c10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ski! Anonymkode: 24cab...c10 Haha jaa det skal jeg huske på til neste vinter! 😄 Anonymkode: 79edf...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Del Skrevet 2. mars 2021 Det finnes ingen promillegrense for sykkel men Vegtrafikkloven § 3 gjelder heldigvis for alle som ferdes i trafikken, også de på sykkel, rullestol eller andre ting. § 3.Grunnregler for trafikk. Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4 Anonymkode: 20b63...710 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #12 Del Skrevet 2. mars 2021 Denne dama brukte hest 😂😂 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qG6kE/kvinne-39-fikk-ikke-ri-hjem-fra-puben Anonymkode: 79edf...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #13 Del Skrevet 2. mars 2021 Anonymkode: a3365...fd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. mars 2021 #14 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettopp funnet ut at lappen kan ryke om jeg sykler hjem fra fest! Jeg bor litt landlig til og er fryktelig kjedelig å gå. Heller ikke mye taxi her. Sparkesykkel er vell heller ikke lov i fylla? Har jeg bare lov til å hinke liksom? Anonymkode: 79edf...923 du kan gå med begge beina evt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 2. mars 2021 #15 Del Skrevet 2. mars 2021 Sparkesykkel burde vært forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #16 Del Skrevet 2. mars 2021 Galdhøpiggen skrev (1 time siden): Selv rullestol er forbudt... Noen politifolk er helt sinnsyke, det har også jeg merket.... https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jGEeo/dro-hjem-fra-fest-i-rullestol-tatt-for-fyllekjoering&ved=2ahUKEwiEgfWAqpLvAhXkk4sKHYokAsYQFjACegQIERAC&usg=AOvVaw33u-q2jGi6OuupDcj7BYa4 Haha. Sorry at jeg ler. Men du finner frem en 8 år gammel sak for å forsvare at du mistet førerkortet for å sladder på en offentlig plass. Får være måte på hvor synd det er på deg 😂😂😂 Anonymkode: 221a5...c66 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. mars 2021 #17 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha. Sorry at jeg ler. Men du finner frem en 8 år gammel sak for å forsvare at du mistet førerkortet for å sladder på en offentlig plass. Får være måte på hvor synd det er på deg 😂😂😂 Anonymkode: 221a5...c66 Ja, hva spiller det roll hvor gammel den er?? Sinnsykt er det uansett, politiet i et nøtteskall.... Har ikke bedt deg til å synes synd på meg jeg, synes bare slik politiet bedriver er direkte urettferdig.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #18 Del Skrevet 2. mars 2021 Galdhøpiggen skrev (4 minutter siden): Ja, hva spiller det roll hvor gammel den er?? Sinnsykt er det uansett, politiet i et nøtteskall.... Har ikke bedt deg til å synes synd på meg jeg, synes bare slik politiet bedriver er direkte urettferdig.... Jeg synes ikke synd på deg. Du synes synd på deg selv. Anonymkode: 221a5...c66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. mars 2021 #19 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke synd på deg. Du synes synd på deg selv. Anonymkode: 221a5...c66 Så fint for deg 👍 Synes såklart litt synd på meg selv da det er feil grunnlag, men er mye mer irritert/forbannet enn jeg synes synd på meg selv.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #20 Del Skrevet 2. mars 2021 Galdhøpiggen skrev (Akkurat nå): Så fint for deg 👍 Synes såklart litt synd på meg selv da det er feil grunnlag, men er mye mer irritert/forbannet enn jeg synes synd på meg selv.... Igjen. Grunnlaget er ikke feil bare fordi du er uenig. Du må gjerne mene det er dumt at 1+1 = 2, men det er ikke feil regnestykket gir det resultatet. Anonymkode: 221a5...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå