Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har en kjørelærer som virker veldig interessert. Jeg har hatt 3 kjøretimer fordelt på et år (lang tid pga private årsaker), og forrige kjøretime var det 5 mnd siden sist. Vi snakker om alt og vi har samme humor - ler mye under kjøringen. Vi snakker sammen om privatlivet osv. Det jeg synes er rart er at han husker alt jeg sier til han og gjenopptar det under neste time (gjorde det sist, selv om det var 5 mnd siden). Noen erfaring? Skriver de ned eller er han interessert?

Anonymkode: fbf87...c52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles å opprette tillit så du blir trygg i situasjonen. Han har utdanning innen pedagogikk.

Nei, han er ikke interessert. Han er interessert i at du skal lære deg å slappe av så du greier å kjøre bra.

Anonymkode: 98f2f...732

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare helt  normalt 😄 har opplevd det samme fra både mannlige og kvinnelige kjørelærere 

Anonymkode: 6c9ec...114

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den kjørelæreren prøver seg på noe mere enn kjøring så er han en ekstremt useriøs fyr . Både som lærer og privatperson. 
Det beste er å satse på at han bare vil være hyggelig og få deg til å slappe av under kjøringa .

Anonymkode: 5d231...741

AnonymBruker
Skrevet

Det første han spurte om da jeg sa at jeg ikke får til å øvelseskjøre hjemme er om det er slutt mellom meg og typen. Så dette er pedagogikk? 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei!

jeg har en kjørelærer som virker veldig interessert. Jeg har hatt 3 kjøretimer fordelt på et år (lang tid pga private årsaker), og forrige kjøretime var det 5 mnd siden sist. Vi snakker om alt og vi har samme humor - ler mye under kjøringen. Vi snakker sammen om privatlivet osv. Det jeg synes er rart er at han husker alt jeg sier til han og gjenopptar det under neste time (gjorde det sist, selv om det var 5 mnd siden). Noen erfaring? Skriver de ned eller er han interessert?

Er du interessert? 

Anonymkode: 64ccd...056

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du interessert? 

Anonymkode: 64ccd...056

Tja, og det er fordi han virker interessert. Prøver derfor å snu tankene fra det hvis det er slik at de skal virke «interessert»😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med min kjørelærer, han var oppriktig interessert i meg og mitt liv. Ballet på seg etter endt kjøring. Hvor gammel er han? Og du? Kan jo være han sjekker om han har draget😅

Anonymkode: 6a6b5...094

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble sammen med min kjørelærer, han var oppriktig interessert i meg og mitt liv. Ballet på seg etter endt kjøring. Hvor gammel er han? Og du? Kan jo være han sjekker om han har draget😅

Anonymkode: 6a6b5...094

Han er 30 og jeg 21 ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Min kjørelærer var interessert - selv om han hadde samboer. 

Hadde aldri våget å bli sammen men en sjåførlærer, så lykke til, du over her! 😅

Anonymkode: f93f2...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du overtolker veldig.

Min sønn ble veldig kompis med sin kjørelærer, og de stopper alltid opp når de møter hverandre på fritiden og snakker kjempelenge sammen. De fleste kjørelærere er nok av natur utadvendte og vant til å snakke med alle typer folk, og når de i tillegg er ganske unge, faller det naturlig å ha en vennskapelig tone.

Anonymkode: f73b1...aa0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...