AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Kjenner litt på det....vasker ikke så ofte, og utsette alt mulig. Liker jo å ha det reint og ryddig,men mangler motivasjon....nesten ingen som kommer likevel :) Anonymkode: d7c84...c62
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Tvert i mot. Er jo så mye hjemme. Så er rikelig med tid til å være helt ajour, har så mange møter og telefoner at alt av husarbeid som ikke lager lyd kan gjøres i jobbtiden. Samt at det betyr ekstra at det er fint her når man bruker så mye tid her. Anonymkode: 32d38...ce1 6
Gjest Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Nei. Ikke sløvere. Kona vasker hver dag uansett om det er korona eller ikke. Hun skal ikke skylde på at det er en pandemi. Vi skal ha det rent uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Nei. Ikke sløvere. Kona vasker hver dag uansett om det er korona eller ikke. Hun skal ikke skylde på at det er en pandemi. Vi skal ha det rent uansett. Sjarmerende. Anonymkode: 26f85...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Ja, er helt utslitt av jobb som sykepleier nå at jeg ikke orker så mye husarbeid i tillegg. Anonymkode: 818b8...c0c 2
Gjest Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjarmerende. Anonymkode: 26f85...4a7 Ihvertfall rent.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, er helt utslitt av jobb som sykepleier nå at jeg ikke orker så mye husarbeid i tillegg. Anonymkode: 818b8...c0c Så bra at du står på for oss andre i den viktige jobben din og er mer utslitt enn alle oss andre ❤️❤️😂 det skibner LITT gjennom at du ønsker skryt. Spør heller en kollega i stedet for «subtile» hint Anonymkode: 5624b...26b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Jeg holder det mye renere en før, helt klart. Anonymkode: 5b5ea...39b 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Omvendt. Man har jo mer tid nå. Anonymkode: 55608...f43
Gjest Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, er helt utslitt av jobb som sykepleier nå at jeg ikke orker så mye husarbeid i tillegg. Anonymkode: 818b8...c0c Det skjønner jeg godt. Dere gjør en viktig jobb før landet 👏👏👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så bra at du står på for oss andre i den viktige jobben din og er mer utslitt enn alle oss andre ❤️❤️😂 det skibner LITT gjennom at du ønsker skryt. Spør heller en kollega i stedet for «subtile» hint Anonymkode: 5624b...26b Jeg har ikke behov for skryt, og har heller aldri sagt at jeg er mer utslitt enn andre. Svarte enkelt og greit ærlig på spørsmålet om jeg gjør mindre husarbeid enn før. Men det var kanskje ikke riktig svar for deg? #krenka Anonymkode: 818b8...c0c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Smeltemann skrev (33 minutter siden): Nei. Ikke sløvere. Kona vasker hver dag uansett om det er korona eller ikke. Hun skal ikke skylde på at det er en pandemi. Vi skal ha det rent uansett. jøss...hver dag? Hjelper du ikke litt da ? TS Anonymkode: d7c84...c62
Gjest Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jøss...hver dag? Hjelper du ikke litt da ? TS Anonymkode: d7c84...c62 Nei hun greier det helt fint selv 🙂🙂🙂
SPOCA Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 Ja. Vært mange og lange dager på hjemmekontoret (ja, noen av oss kan faktisk ha samfunnskritiske jobber selv om vi jobber hjemmefra i pandemien). Jeg har hatt lite ork til huslige oppgaver. Samme for samboer. Det er helt greit. Er ærlig talt ikke så nøye på det så lenge det bare er oss to uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #16 Skrevet 2. mars 2021 jaa! det kommer jo ikke folk på besøk så hva er vitsen? Anonymkode: d8886...c6a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #17 Skrevet 2. mars 2021 Vi jobber begge hjemmefra. Jeg har samfunnskritisk jobb som jeg gjør 8-16 hjemmefra. Mannen min har ikke en samfunnskritisk jobb, men jobber 8-16 og så gjør han husarbeid. Huset har aldri vært mer strøkent. Står opp med barna hver dag gjør han også. Jeg pleier å trene i stedet for å gjøre husarbeid😂 Anonymkode: 1163c...c05
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #18 Skrevet 3. mars 2021 Både og. Det går lengre mellom de grundige storvaskene, men jeg rydder og støvsuger/vasker mye oftere nå. Både fordi jeg har mer tid til å ta litt innimellom og fordi jeg føler at jeg må ha det ryddig for å jobbe. Så det ser nok ryddigere ut, men samtidig er jeg sløvere med de tingene man gjerne tar ukentlig eller annenhver uke (inni skap, kriker, kroker, støvtørking og så videre). Anonymkode: 6d041...0ac
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #19 Skrevet 3. mars 2021 Nja. Vi har det like ryddig som alltid pga gode vaner og få ting i huset, men siden vi har mindre besøk kan det gå litt lengre tid mellom de grundige vaskene Vi har robotstøvsuger som tar det verste (med katt i huset er det fantastisk), og vi er nøye med kjøkkenhygiene. Gulv vasker vi sjeldent siden vi ikke har barn, og katten er inne på vinteren (hans eget valg). Toalettet og dusjen kunne nok vært skrubbet litt oftere, men det går fint. Alt i alt er det meste som før, men litt sjeldnere toalettvask Vi vasker det alltid før besøk da, og det går aldri mer enn halvanne uke mellom. Men det er ikke hver fredag lengre. Anonymkode: f60a7...e77
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #20 Skrevet 3. mars 2021 Er sløvere ... med alt egentlig. Umotivert og det meste kjennes litt håpløst ut. Men holder ut litt til, kanskje det kommer mer vaksiner snart? Så jeg kan klemme noen, eller kanskje gå på kafé og kikke på mennesker, det hadde vært koselig det. Anonymkode: 3928e...024 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå