Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så kvinner kan ha hundrevis av sexpartnere, men hvis man stiller spørsmålstegn ved om hun vil være trofast i et forhold, så er man usikker, sjalu, bitter, taper, etc.

Derimot, hvis en mann har bittelitt over gjennomsnittlig antall sexpartnere, så må man være forsiktig med å gå inn i forhold med ham, fordi at han er en player, det er stor sjanse for utroskap, han bruker deg bare for sex, ikke til å stole på, etc.

Andre som ser en logisk brist her?🤔 

Anonymkode: e586d...903

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ikke at det er slik du beskriver det i det hele tatt. Så i den tenkte virkeligheten din er det helt klart en logisk brist. I den virkelige verden derimot? Nei.

Anonymkode: a324a...463

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er vel heller omvendt av det du sier her. Menn som klager over at kjæresten har "for mange" tidligere partnere selv om hun har færre enn ham eller færre enn snittet. 

Anonymkode: 7fd6a...325

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner heller ikke igjen dette.

Anonymkode: f5a65...a31

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har aldri lest den regelboka.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har hatt over 400 sexpartnere og alltid vært utro. Måtte alltid ha en ny mann. Men har heldigvis sluttet med dette og holder ikke på sånn lenger. Har heldigvis modnet og kommet til fornuft. Men er klar over hvorfor jeg har holdt på slik, det er at jeg har trengt oppmerksomhet og oppleve at jeg var god nok til å ha sex med.

Anonymkode: 7cd7d...373

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg har hatt over 400 sexpartnere og alltid vært utro. Måtte alltid ha en ny mann. Men har heldigvis sluttet med dette og holder ikke på sånn lenger. Har heldigvis modnet og kommet til fornuft. Men er klar over hvorfor jeg har holdt på slik, det er at jeg har trengt oppmerksomhet og oppleve at jeg var god nok til å ha sex med.

Anonymkode: 7cd7d...373

Men hvordan kobler du dette til ts' påstand? 

Anonymkode: 087b4...585

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke mange som har over 10-15 partnere i løpet av et liv så de fleste ville ikke tatt i en person engang om de hadde hatt langt over. Handler om samme verdier og masse sånt. Tror snittet på jenter 7 og både de guttene som selv har mange og ikke kunne hatt en med mange f eks og jentene med mange partnere er i mindretall. 

Anonymkode: 509da...a8d

Gjest Smeltemann
Skrevet

Har du blitt satt til veggs?  Insinuerer du at en dame som har hatt mange sexpartnere er løs? Jeg ser på henne som at hun har erfaring. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke mange som har over 10-15 partnere i løpet av et liv så de fleste ville ikke tatt i en person engang om de hadde hatt langt over.

Dette er bare dine personlige fordommer som snakker. Du har ingen ting å belegge denne påstanden med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så kvinner kan ha hundrevis av sexpartnere, men hvis man stiller spørsmålstegn ved om hun vil være trofast i et forhold, så er man usikker, sjalu, bitter, taper, etc.

Derimot, hvis en mann har bittelitt over gjennomsnittlig antall sexpartnere, så må man være forsiktig med å gå inn i forhold med ham, fordi at han er en player, det er stor sjanse for utroskap, han bruker deg bare for sex, ikke til å stole på, etc.

Andre som ser en logisk brist her?🤔 

Anonymkode: e586d...903

For meg så gjelder den begge veier. 

Anonymkode: fe0cb...d8d

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke mange som har over 10-15 partnere i løpet av et liv så de fleste ville ikke tatt i en person engang om de hadde hatt langt over. Handler om samme verdier og masse sånt. Tror snittet på jenter 7 og både de guttene som selv har mange og ikke kunne hatt en med mange f eks og jentene med mange partnere er i mindretall. 

Anonymkode: 509da...a8d

Samtlige kvinner jeg kjenner bortsett fra én, kanskje to, har langt over 10-15. De har også hatt lange seriøse forhold. Alder 26-45.

Anonymkode: ffa88...f22

• Liker 1
Skrevet

Ikke spør partneren om hvor mange de har pult, blir rådet her.

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, O.G. said:

Ikke spør partneren om hvor mange de har pult, blir rådet her.

hear hear!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...