AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #41 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Greit at ikke alle har store ambisjoner, men det sittet en mann i kassa på Rema her jeg bor som alltid møter ustelt på jobb. Og det er veldig lite delikat når han driver kundebehandling og tar i maten jeg kjøper. Det er snakk om masse flass i håret og på t-skjorten. Bustete ustelt hår og litt skitten/shabby t-skjorte. En del kg ekstra og negler som ikke er klipt. Ikke at kg i seg selv gjør noe, det er bare for å gi et helhetsinntrykk av typen. Er jeg litt overfølsom eller er dette ekkelt og ikke innfor når man har denne type jobb? Anonymkode: 59a7d...3fb Du er sikkert tynn, ekkel og beinete når du kommenterer andres vekt. Penere med former og litt ekstra enn bare skinn og bein... Æsj Anonymkode: 93b4c...597
PITTY Skrevet 2. mars 2021 #42 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er sikkert tynn, ekkel og beinete når du kommenterer andres vekt. Penere med former og litt ekstra enn bare skinn og bein... Æsj Anonymkode: 93b4c...597 I alleste dager.. Har det rabla helt i disse dager? 🚑 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #43 Skrevet 2. mars 2021 Sitter man i kassa på Rema så skal man ikke være ustelt. Enkelt og greit. Men, hva man oppfatter som ustelt kan være veldig individuelt, og det er mange som er litt vel fisefine, så jeg ville ikke stolt på én persons mening om en person er ustelt eller ikke. Anonymkode: f8a40...f09 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #44 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man får behandlig for flass. Alle klarer å bytte til ren skjorte som ikke er flekkete. Alle klarer å gre håret Alle klarer å klippe neglene. Hvertfall alle som klarer å sitte i kassa. Nå må folk slutte å bli krenka for alt snart. Anonymkode: 59a7d...3fb Kan være psoriasis, da kan du ikke skylle det ut desverre. Anonymkode: 36fab...c1f
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2021 #45 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal det være kun supermodeller kun i butikkene og nå altså? Må dere gi dere. Dømme folk fordi di ikke er perfekt. Er dere så perfekt da? Skal bare modell typer jobbe i butikkene og nå? Verden blir verre og verre. Folk er forskjellige og om dere ikke liker utseende til noen så ignorer det enn å bry dere så mye om det. Ingen er like. Anonymkode: 33166...ff5 Ja jeg er perfekt. Man kan forvente at ikke neglene ser ut som klør og at ikke flasset drysser ned på maten man kjøper! Slikt er det verste jeg ser, lukter de i tillegg da får de lange blikk fra meg!
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2021 #46 Skrevet 2. mars 2021 Jobbet sammen med en som hadde kjempefett hår og luktet svett rumpe hver gang vi jobbet sammen, pustet mye med munnen for å si det sånn. Er kvalmende.
PITTY Skrevet 3. mars 2021 #47 Skrevet 3. mars 2021 (endret) Peonjenta skrev (17 timer siden): Jobbet sammen med en som hadde kjempefett hår og luktet svett rumpe hver gang vi jobbet sammen, pustet mye med munnen for å si det sånn. Er kvalmende. Han/Hun går sikkert rundt i dag me to munn/bind. Gjett hvor det ene er... Endret 3. mars 2021 av PITTY
PITTY Skrevet 3. mars 2021 #48 Skrevet 3. mars 2021 PITTY skrev (Akkurat nå): Hun/Han går sikkert rundt i dag me to munn/bind. Gjett hvor det ene er...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #49 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Greit at ikke alle har store ambisjoner, men det sittet en mann i kassa på Rema her jeg bor som alltid møter ustelt på jobb. Og det er veldig lite delikat når han driver kundebehandling og tar i maten jeg kjøper. Det er snakk om masse flass i håret og på t-skjorten. Bustete ustelt hår og litt skitten/shabby t-skjorte. En del kg ekstra og negler som ikke er klipt. Ikke at kg i seg selv gjør noe, det er bare for å gi et helhetsinntrykk av typen. Er jeg litt overfølsom eller er dette ekkelt og ikke innfor når man har denne type jobb? Anonymkode: 59a7d...3fb Du er overfølsom. Hva er stelt for deg? Anonymkode: ddf25...b92
naturelsker Skrevet 3. mars 2021 #50 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er jeg litt overfølsom eller er dette ekkelt og ikke innfor når man har denne type jobb? Det synes ikke jeg. Når man tar på matvarer så skal man være ren. Det er litt rart at ikke sjefen sier ifra, men det er sikkert vanskelig å si ifra at noen må bli mer hygenisk 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #51 Skrevet 3. mars 2021 Veeell... Vi sa i fra på en veldig diplomatisk måte angåene svettelukt. I hans kultur er ikke deodorant noe de bruker. Men han begynnte nå med det. Anonymkode: 2218e...545
Tessa12 Skrevet 3. mars 2021 #52 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skal det være kun supermodeller kun i butikkene og nå altså? Må dere gi dere. Dømme folk fordi di ikke er perfekt. Er dere så perfekt da? Skal bare modell typer jobbe i butikkene og nå? Verden blir verre og verre. Folk er forskjellige og om dere ikke liker utseende til noen så ignorer det enn å bry dere så mye om det. Ingen er like. Anonymkode: 33166...ff5 Har da overhodet ingenting med utseende i seg selv å gjøre, men god personlig hygiene er en selvfølge spesielt da man jobber i serviceyrker. Tvilsomt om noen hadde reagert om personen hadde stelt seg.
PITTY Skrevet 3. mars 2021 #53 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veeell... Vi sa i fra på en veldig diplomatisk måte angåene svettelukt. I hans kultur er ikke deodorant noe de bruker. Men han begynnte nå med det. Anonymkode: 2218e...545 Har snakket med sjefen hans jeg også. Neste gang sitter´n i smoking...
Tessa12 Skrevet 3. mars 2021 #54 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Man skal vel være velstelt og presentabel i en slik jobb. Men er nok flere som sliter med litt av verdt på arbeidsplasser som ikke krever noen utdanning i forhold til andre jobber. Anonymkode: ca975...0c7 Skjerp deg, det finnes de med problemer i alle samfunnslag, de har bare en litt annen mulighet til å skjule det.
Meadow Skrevet 3. mars 2021 #55 Skrevet 3. mars 2021 På min lokale kiwi er det en dame som lukter gammel svette på mange meters avstand, så det er ikke bare menn... jeg velger heller nabobutikken, med selvbetjeningskasser.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #56 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Skal det være kun supermodeller kun i butikkene og nå altså? Må dere gi dere. Dømme folk fordi di ikke er perfekt. Er dere så perfekt da? Skal bare modell typer jobbe i butikkene og nå? Verden blir verre og verre. Folk er forskjellige og om dere ikke liker utseende til noen så ignorer det enn å bry dere så mye om det. Ingen er like. Anonymkode: 33166...ff5 Det er forskjell på utseende og hygiene. Kommer langt med rent hår, rent ansikt, rene, kortklipte negler, ren kropp og rene klær! Anonymkode: 1e87b...d43
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2021 #57 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er overfølsom. Hva er stelt for deg? Anonymkode: ddf25...b92 Hvis du ikke skjønner HI er kanskje ikke denne tråden noe for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå