PITTY Skrevet 2. mars 2021 #21 Skrevet 2. mars 2021 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Jeg synes at man skal se skikkelig ut uansett hvilken jobb man har, det burde være minstekrav. At man dusjer jevnlig, rene klær, kjemmet hår osv bare velstelt..,bør man kunne forvente altså. På den ene Kiwien går ikke jeg lenger, der har de en som lukter så ille, helt grusomt. De må jo miste flere kunder enn bare meg, rart de ikke prater med han om det. Vi bor i by og så det er nok av butikker å velge i.. Fortell en langtransport-sjåfør om dette minstekravet ditt. Og for all del, ikke be om haik samtidig.😱
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #22 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det også greit for deg hvis f.eks hele matvarebutikken er møkkete? Fordi du uansett vasker varene som skal vaskes? Anonymkode: f09d2...f56 Hvor rene tror du butikkene egentlig er? Hvor mange har ikke gravd ned i jordbærkurven med skitne fingre, kladdet på matvarer de ikke skal ha osv? Anonymkode: f58ac...696
Gjest Innsikten Skrevet 2. mars 2021 #23 Skrevet 2. mars 2021 Burde ikke denne tråden bli flyttet til karriere og utdanning?
PITTY Skrevet 2. mars 2021 #24 Skrevet 2. mars 2021 Innsikten skrev (1 minutt siden): Burde ikke denne tråden bli flyttet til karriere og utdanning? NEI ! Trenger ikke Master for å begynne på Kiwi..
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #25 Skrevet 2. mars 2021 Det er en på min lokale kiwi som lukter så forferdelig av gammel svette at jeg blir uvel når jeg står i kassa. Kanskje de bor i bilen eller sover i smug på lageret eller noe sånt... Anonymkode: 12699...9d2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #26 Skrevet 2. mars 2021 Ingen vil se ustelt ut vel? Det kan være mange grunner vi ikke vet om. Ha litt empati. Hygiene er ikke det samme som utseende. Hvis han har flekker på tøyet sitt så er det uhygienisk. Det går det an å si ifra om. Men ikke si at denne mannen ser stygg ut og derfor kan kan ikke bipe inn varene dine. Anonymkode: 99d9d...11c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #27 Skrevet 2. mars 2021 Kanskje han har psoriasis i hodebunn? Anonymkode: af358...54e 4
neiernei Skrevet 2. mars 2021 #28 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen vil se ustelt ut vel? Det kan være mange grunner vi ikke vet om. Ha litt empati. Hygiene er ikke det samme som utseende. Hvis han har flekker på tøyet sitt så er det uhygienisk. Det går det an å si ifra om. Men ikke si at denne mannen ser stygg ut og derfor kan kan ikke bipe inn varene dine. Anonymkode: 99d9d...11c stygge menn har ingenting å gjøre i service yrker, de kan holde seg til mer arbeide der vi slipper å se dem!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #29 Skrevet 2. mars 2021 neiernei skrev (1 minutt siden): stygge menn har ingenting å gjøre i service yrker, de kan holde seg til mer arbeide der vi slipper å se dem! Gratulerer med dagens dummeste innlegg. Føler du deg bedre nå? Anonymkode: f58ac...696 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #30 Skrevet 2. mars 2021 neiernei skrev (Akkurat nå): stygge menn har ingenting å gjøre i service yrker, de kan holde seg til mer arbeide der vi slipper å se dem! troll Anonymkode: 99d9d...11c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #31 Skrevet 2. mars 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Han burde i det minste ta seg en dusj og skylle flassen ut av håret hver morgen før jobb. Det er det minste man kan forvente når man jobber med mennesker hele dagen. Lukter han også? Det var en svært overvektig fyr i Kiwi-butikken her jeg bor som var lik. Han svettet store mørke svetteflekker i arbeidsklærne sine på jobb hver dag, og luktet på flere meters avstand. Så ikke ut som han hadde gredd håret en gang når han sto opp om morgenene. Anonymkode: 5be03...5a1 Bor vi på samme sted? Overvektig, svett, fett, jævlig fyr som sitter i kassa på Kiwi her også. Lukter på lang vei. Blir flau på hans vegne. Anonymkode: 4a00b...3ed
PITTY Skrevet 2. mars 2021 #32 Skrevet 2. mars 2021 neiernei skrev (4 minutter siden): stygge menn har ingenting å gjøre i service yrker, de kan holde seg til mer arbeide der vi slipper å se dem! Finnes mange ubebodde øyer. Kanskje sende de dit?
Chiyo Skrevet 2. mars 2021 #33 Skrevet 2. mars 2021 Altså det er greit å forvente at noen som jobber med kunder har stelt seg ordentlig, men du kan ikke klage fordi en som jobber i butikk har noen kilo ekstra. Hva feiler? 😮 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #34 Skrevet 2. mars 2021 Man skal vel være velstelt og presentabel i en slik jobb. Men er nok flere som sliter med litt av verdt på arbeidsplasser som ikke krever noen utdanning i forhold til andre jobber. Anonymkode: ca975...0c7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #35 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ingen vil se ustelt ut vel? Det kan være mange grunner vi ikke vet om. Ha litt empati. Hygiene er ikke det samme som utseende. Hvis han har flekker på tøyet sitt så er det uhygienisk. Det går det an å si ifra om. Men ikke si at denne mannen ser stygg ut og derfor kan kan ikke bipe inn varene dine. Anonymkode: 99d9d...11c Jeg nevnte aldri stygg, det er det du som tilføyer. Jeg nevnte ting som har med hygienen å gjøre. Les innlegget igjen før du begynner å angripe og dømme andre! Anonymkode: 59a7d...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #36 Skrevet 2. mars 2021 Chiyo skrev (41 minutter siden): Altså det er greit å forvente at noen som jobber med kunder har stelt seg ordentlig, men du kan ikke klage fordi en som jobber i butikk har noen kilo ekstra. Hva feiler? 😮 Jeg skrev tydelig at det ikke var problemet eller gjør noe, lagde bare et helhetsbilde. Anonymkode: 59a7d...3fb
PITTY Skrevet 2. mars 2021 #37 Skrevet 2. mars 2021 La nå dette menneske være i fred. Ja, han har kanskje sitt å stri med. Det er sikkert det sjefen hans også ser, det er derfor han fortsatt er der. Forøvrig finnes det ikke én vare i disse kjedebutikkene som ikke er pakket inn i metervis med plast, eller grønnsaker og frukt som ikke er sprøytet sønder og sammen. Så slapp der helt av. Hvis han i værste fall skulle få håndtere ferskvarer hadde han blitt påsatt hansker og kokkehatt. Drysser ikke flass ut der. Når det kommer til lukt har jeg litt forståelse, litt kjipt hvis det lukter 3 dagers deo av bananen. I disse dager, bruk to i stedet for ett munnbind😶 Intens svettelukt kan være et medisinsk problem.. Vanlig deo funker ikke på sånt. Tips vedkommende med en liten gjenglemt lapp om antipersparent. Men jeg gjentar, la dette stakkarslige menneske i fred. Og som noen sier, og er svært enkelt. BYTT butikk.. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #38 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har jobbet i en av de store kjedene i mange år, og det står i arbeidsreglemanget at man skal ha god personlig hygiene og velstelte korte negler. Rart sjefen hans ikke har tatt dette opp med han om han er så ekkel som du sier. Du kan jo ta det opp med butikksjefen. Anonymkode: 6a5dc...cdd 1
Scoop Skrevet 2. mars 2021 #39 Skrevet 2. mars 2021 PITTY skrev (3 timer siden): NEI ! Trenger ikke Master for å begynne på Kiwi.. Karriere og utdanning
Gjest Innsikten Skrevet 2. mars 2021 #40 Skrevet 2. mars 2021 PITTY skrev (3 timer siden): NEI ! Trenger ikke Master for å begynne på Kiwi.. 🤦🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå