AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Greit at ikke alle har store ambisjoner, men det sittet en mann i kassa på Rema her jeg bor som alltid møter ustelt på jobb. Og det er veldig lite delikat når han driver kundebehandling og tar i maten jeg kjøper. Det er snakk om masse flass i håret og på t-skjorten. Bustete ustelt hår og litt skitten/shabby t-skjorte. En del kg ekstra og negler som ikke er klipt. Ikke at kg i seg selv gjør noe, det er bare for å gi et helhetsinntrykk av typen. Er jeg litt overfølsom eller er dette ekkelt og ikke innfor når man har denne type jobb? Anonymkode: 59a7d...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Han burde i det minste ta seg en dusj og skylle flassen ut av håret hver morgen før jobb. Det er det minste man kan forvente når man jobber med mennesker hele dagen. Lukter han også? Det var en svært overvektig fyr i Kiwi-butikken her jeg bor som var lik. Han svettet store mørke svetteflekker i arbeidsklærne sine på jobb hver dag, og luktet på flere meters avstand. Så ikke ut som han hadde gredd håret en gang når han sto opp om morgenene. Anonymkode: 5be03...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Det er folk som har sykdommer man ikke ser! Så mye idiotisk folk skal he he seg opp i. Anonymkode: 8dbb9...157 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Skal det være kun supermodeller kun i butikkene og nå altså? Må dere gi dere. Dømme folk fordi di ikke er perfekt. Er dere så perfekt da? Skal bare modell typer jobbe i butikkene og nå? Verden blir verre og verre. Folk er forskjellige og om dere ikke liker utseende til noen så ignorer det enn å bry dere så mye om det. Ingen er like. Anonymkode: 33166...ff5 8
Lisa Rowe Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Nei, det er ikke innafor. Jeg har selv jobbet på butikk og man skal se presentable ut. Trenger ikke masse sminke, parfyme og dilldall, men man skal i det minste se stelt ut. Det er mulig han har det vanskelig og jeg tenker det er viktig å ha forståelse, spesielt nå som vi er midt i en pandemi, men du kan jo ta det pent opp med butikksjefen om du ønsker. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er folk som har sykdommer man ikke ser! Så mye idiotisk folk skal he he seg opp i. Anonymkode: 8dbb9...157 Man får behandlig for flass. Alle klarer å bytte til ren skjorte som ikke er flekkete. Alle klarer å gre håret Alle klarer å klippe neglene. Hvertfall alle som klarer å sitte i kassa. Nå må folk slutte å bli krenka for alt snart. Anonymkode: 59a7d...3fb 24
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er folk som har sykdommer man ikke ser! Så mye idiotisk folk skal he he seg opp i. Anonymkode: 8dbb9...157 Hvis han har en sykdom som gjør at han ser ut som en dass og har dårlig hygiene, så må han finne seg noe annet å gjøre enn å behandle kunder og næringsprodukter. Man må kunne ha forventninger til folk som håndterer maten du spiser. Anonymkode: 115e5...434 9
Dolce Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er folk som har sykdommer man ikke ser! Så mye idiotisk folk skal he he seg opp i. Anonymkode: 8dbb9...157 I en matbutikk bør man kunne forvente at både butikken og de ansatte fremstår som rene. Uansett sykdommer. 10
Lisa Rowe Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal det være kun supermodeller kun i butikkene og nå altså? Må dere gi dere. Dømme folk fordi di ikke er perfekt. Er dere så perfekt da? Skal bare modell typer jobbe i butikkene og nå? Verden blir verre og verre. Folk er forskjellige og om dere ikke liker utseende til noen så ignorer det enn å bry dere så mye om det. Ingen er like. Anonymkode: 33166...ff5 Man trenger ikke å være modell for å klare gre håret sitt og ta på en ren t-skjorte på morgenen. Når man jobber innenfor kundeservice så er det å være imøtekommende viktig, og å se presentabel/stelt ut er en stor del av dette. Om det er nødvendig å henge seg opp i er en annen ting, og spørs kanskje litt på situasjonen. Jeg hadde ikke likt det om jeg kun hadde muligheten til å gå på én butikk hvor de ansatte konstant hadde en åpenbar dårlig personlig hygiene. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal det være kun supermodeller kun i butikkene og nå altså? Må dere gi dere. Dømme folk fordi di ikke er perfekt. Er dere så perfekt da? Skal bare modell typer jobbe i butikkene og nå? Verden blir verre og verre. Folk er forskjellige og om dere ikke liker utseende til noen så ignorer det enn å bry dere så mye om det. Ingen er like. Anonymkode: 33166...ff5 Så supermodeller er de eneste menneskene som tar seg en dusj, bruker rene klær og steller neglene, før de går på jobb?🤔 Anonymkode: 115e5...434 14
Jentegutt Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Syns man bør møte ren og velstelt uansett hva jobb man har, spesielt visst man jobber med mennesker. 8
Capybara Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Greit at ikke alle har store ambisjoner, men det sittet en mann i kassa på Rema her jeg bor som alltid møter ustelt på jobb. Og det er veldig lite delikat når han driver kundebehandling og tar i maten jeg kjøper. Det er snakk om masse flass i håret og på t-skjorten. Bustete ustelt hår og litt skitten/shabby t-skjorte. En del kg ekstra og negler som ikke er klipt. Ikke at kg i seg selv gjør noe, det er bare for å gi et helhetsinntrykk av typen. Er jeg litt overfølsom eller er dette ekkelt og ikke innfor når man har denne type jobb? Anonymkode: 59a7d...3fb Hvis det er irrelevant for deg, hvorfor nevner du det? 1
Gjest Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Når man sitter i kassa på Rema så har det ikke mye å si hvordan en ser ut. Hadde vært værre om en satt i kassa på Kiwi.
PITTY Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 Kanskje flassen hans bare er melis? Jobba ved hyllene før du kom.?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 Vi vet jo ikke hva personen går igjennom. Kanskje han har depresjon men klarer å karve seg ut av senga og stille på jobb. Det er ikke så verst det. Er vi nødt til å dømme alle vi møter? Jeg vasker maten som skal vaskes. Alle produkter i butikken blir berørt flere ganger av mange forskjellige mennesker, så hvis det er hygienen du tenker på så må du begynne å bli flinkere å vaske frukt og grønt. Anonymkode: f58ac...696 5
neiernei Skrevet 2. mars 2021 #16 Skrevet 2. mars 2021 dette er ikke greit!, dere kan tenke dere reaksjonen om det hadde vært en kvinne som hadde sittet ustelt bak kassa? da hadde det blitt leven, men hvis en mann gjør det så er det greit?! fy faen for en dobbelt moral på mange av dere! 🤬 1
GammelKaktus Skrevet 2. mars 2021 #17 Skrevet 2. mars 2021 Jeg synes at man skal se skikkelig ut uansett hvilken jobb man har, det burde være minstekrav. At man dusjer jevnlig, rene klær, kjemmet hår osv bare velstelt..,bør man kunne forvente altså. På den ene Kiwien går ikke jeg lenger, der har de en som lukter så ille, helt grusomt. De må jo miste flere kunder enn bare meg, rart de ikke prater med han om det. Vi bor i by og så det er nok av butikker å velge i.. 4
mordi Skrevet 2. mars 2021 #18 Skrevet 2. mars 2021 PITTY skrev (5 minutter siden): Kanskje flassen hans bare er melis? Jobba ved hyllene før du kom.? 😂😂
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #19 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi vet jo ikke hva personen går igjennom. Kanskje han har depresjon men klarer å karve seg ut av senga og stille på jobb. Det er ikke så verst det. Er vi nødt til å dømme alle vi møter? Jeg vasker maten som skal vaskes. Alle produkter i butikken blir berørt flere ganger av mange forskjellige mennesker, så hvis det er hygienen du tenker på så må du begynne å bli flinkere å vaske frukt og grønt. Anonymkode: f58ac...696 Da er det også greit for deg hvis f.eks hele matvarebutikken er møkkete? Fordi du uansett vasker varene som skal vaskes? Anonymkode: f09d2...f56 1
Gjest Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #20 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er det også greit for deg hvis f.eks hele matvarebutikken er møkkete? Fordi du uansett vasker varene som skal vaskes? Anonymkode: f09d2...f56 Tenk deg hvor mange hender eplene har vært igjennom før den kom i posen til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå