AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Mistrives så utrolig i jobben min at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, har søkt nye stillinger i et år nå innenfor en populær bransje. Har vært på et par intervju og kommet til 3 runde hver gang uten å få jobben tilslutt. Begynte å gråte etter jeg fikk det siste avslaget og trenger virkelig råd om hva jeg kan gjøre, jobben min ødelegger hele livet mitt føler jeg. Anonymkode: dc1c6...957
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Har du spurt om hvorfor du ikke ble tilbudt jobbene? Du er jo tydeligvis nesten "der"😊 Anonymkode: c8b73...676
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mistrives så utrolig i jobben min at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, har søkt nye stillinger i et år nå innenfor en populær bransje. Har vært på et par intervju og kommet til 3 runde hver gang uten å få jobben tilslutt. Begynte å gråte etter jeg fikk det siste avslaget og trenger virkelig råd om hva jeg kan gjøre, jobben min ødelegger hele livet mitt føler jeg. Anonymkode: dc1c6...957 Er det noen kurser du kan ta for å bli mer attraktiv for arbeidsgivere? Har du vurdert en jobbcoach? Eller rekrutteringsbyrå? Prøv å lese deg opp på hvordan være i et jobbintervju, eller hør på podcaster. Få en venninne med reell erfaring til å ha et prøveintervju med deg. Det er en øvelse, men funker bra til å skaffe mer selvtillit:) Anonymkode: d2386...b4b
Mariell1995 Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Hun er god! Hun snakker om søknad her (på en utrolig bra måte - engasjerende og motiverende), også har hun en episode om CV før denne, og mye mer: Endret 4. mars 2021 av Mariell1995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå