Celiclya Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Huff, det å kjøpe BH-er er det værste som finnes - for jeg finner jo aldri størrelsen min Sånn har det alltid vært - uansett hva jeg skal ha av str. finnes aldri den jeg skal ha. Problemet mitt nå er at jeg bruker 70C, en str. de aller færreste butikker fører, og i så fall er utvalget veldig lite. 75B kan jeg ikke bruke da 75 er for stort rundt. Men nå lurer jeg nesten på om jeg må opp en cup-str også - og 70D - eksisterer det engang? Er det noen som har tips om noen gode undertøysbutikker (helst noen som har nettbutikk)?
Gjest Melk Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Jada det eksisterer. Gpå i en regulær undertøysbutikk, der vil du finne det.
Gjest Valkyrie Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Klart det finnes! Men kjedebutikkene har elendig utvalg. Bor du i Oslo kan jeg varmt anbefale en tur til La Lina www.lalina.no Der får du hjelp til å finne undertøy som passer deg perfekt. Hvis du er helt sikker på størrelsen din, kan du finne masse fint på www.figleaves.com og www.bravissimo.com Valkyrie
Gjest Linselus ii Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Og bor du i nærheten av Trondheim er en tur på She-undertøy verdt en tur:) Maken til flinke og hyggelige "butikkdamer" skal man lete lenge etter
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Finner en del 70C hos Lindex hvis man er litt tidlig ute når de får inn nytt.. Eneste kjeden jeg finner den str hos..
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 Cubus har også BHer i 70C, i ett av de egne merkene. Bittelitt polstret (men ikke panserpupp, ser naturlig ut), med slike stropper man kan variere. Jeg er så fornøyd at jeg har kjøpt tre stk.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 Cubus og Lindex har 70C. Men også HM har denne størrelsen, man må bare ha veldig flaks for å finne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå