AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Er det noen som har ideer til hvordan jeg kan bevare så mange minner som mulig til min første baby? Har ordna barnevognskilt. Mine første avtrykk. Første bilde som ble tatt på ultralyd men vet liksom ikke om noe mangler. Har baby fever virker det som.. 😂 Takk for alle innspill da dere send emg også gjerne forslag med link hvis det er noe dere har og by på. Legg også gjerne bilder 👍👍👍 super dupert Anonymkode: e6074...1ed
Kenelz Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Barnevognskilt?? uff 😂😂 Mange som samler på første hårklipp, rammer inn hentesett fra sykehus, første sko, etc. 4
Porkupine Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Lag babybok hvor du kan beskrive graviditet, fødsel og første året med baby. Der kan du samle ultralydbilder, ting fra sykehuset etc. Kast barnevognskiltet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Moren til venninnen min tok vare på graviditetstesten😂 syns det var litt kult faktisk. Men en bok du fyller ut? Første ord, første tann, første smil osv. Anonymkode: f4bac...860
Klutsen Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Ikke fra jeg bar baby. Men husker jeg så at pappa skøyt en katt da jeg var 2 år. Har lest at man ikke pleier å ha minner fra etter tre års alder. Men det var min katt, og han la den på hodeputen min på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Du kan ta et bilde/1-2sek video av baby hver eneste dag det første året/de første årene av livet, og lage en lengre video av det til slutt som du kan vise til barnet når h*n blir eldre 😄 Anonymkode: 7e9a0...887
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Tann og hårtuster trenger man virkelig ikke ta vare på altså. Men støtter forslaget over om bok med info og bilder. Ellers er milepæler innenfor tegning artig, som første krusedull, første strekmann, første sol osv. Kan klippes ut i små deler og limes inn i en bok. Pass på at det ikke blir for mye, jeg fikk enorme mengder barnebilder/tegninger/gamle klær/leker/tann??? osv fra min mor da jeg ble voksen og det var ikke SÅ stas og kastet en god del. Det artigste å beholde er julepynt/påskepynt som er laget. Anonymkode: d2f46...8e0 3
solmåneogstjerner Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Avtrykk av hender eller føtter. Den enkleste varianten er å smøre maling på og lage avtrykk på papir eller lerret. Du kan kjøpe sett for avtrykk i gips. Evt spørre tannlegen om du kan kjøpe litt alginat og gips derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå