Smurfii Skrevet 18. oktober 2023 #81 Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er det åhh i morgen ? hvorfor ikke se den sammen med meg nå ? okey🙋🏻♀️😄 setter på og ser den nå🤓 *frem med puta*😅 1
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #82 Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (1 minutt siden): okey🙋🏻♀️😄 setter på og ser den nå🤓 *frem med puta*😅 Ja så farlig den den ikke da nå har hun jo reist til den andre siden så ja vi må se den nå så får du finne puta har 2 katter som beskytter meg 😳 😄 1
Smurfii Skrevet 19. oktober 2023 #83 Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja så farlig den den ikke da nå har hun jo reist til den andre siden så ja vi må se den nå så får du finne puta har 2 katter som beskytter meg 😳 😄 pusiii😽💗 Neida, ikke farlig, men den scena fra badekaret er fortsatt ekkel🫣😅 skjønner ikke at de ikke bare rev alt som var inne på det badet og stengte døra for godt, de visste jo historien bak..😱 spesielle folk😅 men gøy å se igjen episoden!🤩 Endret 19. oktober 2023 av Smurfii 1
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #84 Skrevet 19. oktober 2023 Smurfii skrev (2 timer siden): pusiii😽💗 Neida, ikke farlig, men den scena fra badekaret er fortsatt ekkel🫣😅 skjønner ikke at de ikke bare rev alt som var inne på det badet og stengte døra for godt, de visste jo historien bak..😱 spesielle folk😅 men gøy å se igjen episoden!🤩 Pus ja har 2 stk 💗😻 ja den er veldig ekkel nei det skjønner ikke jeg heller mulig de ville ha rommet som minne 😳 ja veldig gøy også 😀🤩 1
Smurfii Skrevet 19. oktober 2023 #85 Skrevet 19. oktober 2023 Maskinfører skrev (5 timer siden): Pus ja har 2 stk 💗😻 ja den er veldig ekkel nei det skjønner ikke jeg heller mulig de ville ha rommet som minne 😳 ja veldig gøy også 😀🤩 koselig🫶🏻😻 uffsa, som minne ja, det kan sykt nok faktisk hende🫣😳😰 1
Smurfii Skrevet 19. oktober 2023 #86 Skrevet 19. oktober 2023 et annet klipp som har brent seg litt fast(aner ikke hvilken episode eller sesong, men en av de første sesongene) er når en mann er ute i en stall eller en slags låve og koster opp noe - før det plutselig kommer et kvinnehode med langt svart hår ut av en hesteboks(?) det kom så fort og plutselig, skikkelig jumpscare aktig..🫣
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #87 Skrevet 19. oktober 2023 Smurfii skrev (57 minutter siden): koselig🫶🏻😻 uffsa, som minne ja, det kan sykt nok faktisk hende🫣😳😰 Ja det er koselig 💗😻🐈⬛ja det kan det 😳😳😳 1
Million Skrevet 19. oktober 2023 #88 Skrevet 19. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 17.27): Kan du nevne noen spesifikke? Anonymkode: 89f19...63c Jeg kan nevne en som fikk meg til å undres litt, faktisk, på om det kanskje er "noe mer mellom himmel og jord".... Programlederen og personen episoden handlet om, sto i rommet der de sa at det hadde skjedd uforklarlige ting. Blant annet hadde de gjentatte ganger hørt eller kommet inn i rommet og sett at en bestikk-boks hadde ramlet i gulvet, helt uforklarlig. Og mens de står der, helt ut av det blå, så nesten hopper den bestikkboksen ned fra en hylle (den var skjøvet godt inn mot veggen og sto ikke dumt til) og skramlet i gulvet. Mens de sto og filmet og snakket! Dessverre kom bare lyden med på film/tv, for kameraet var rettet mot programlederen da det skjedde, men han fikk ganske store øyne og ble ganske sjokkert da det skjedde. Det virket som han (programlederen) kunne se i øyekroken at bestikkboksen hoppet ned fra hyllen, eller ble dyttet ut...av noe. De fikk altså selv oppleve det beboerene (eller var det ansatte?) opplevde. Mulig dette var et slags serveringssted på en bondegård eller noe? Husker ikke eksakt. Men huset eller bygningen var svært gammel og de var i andre etasje, tror jeg. Endret 19. oktober 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #89 Skrevet 20. oktober 2023 Million skrev (På 19.10.2023 den 16.37): Jeg kan nevne en som fikk meg til å undres litt, faktisk, på om det kanskje er "noe mer mellom himmel og jord".... Programlederen og personen episoden handlet om, sto i rommet der de sa at det hadde skjedd uforklarlige ting. Blant annet hadde de gjentatte ganger hørt eller kommet inn i rommet og sett at en bestikk-boks hadde ramlet i gulvet, helt uforklarlig. Og mens de står der, helt ut av det blå, så nesten hopper den bestikkboksen ned fra en hylle (den var skjøvet godt inn mot veggen og sto ikke dumt til) og skramlet i gulvet. Mens de sto og filmet og snakket! Dessverre kom bare lyden med på film/tv, for kameraet var rettet mot programlederen da det skjedde, men han fikk ganske store øyne og ble ganske sjokkert da det skjedde. Det virket som han (programlederen) kunne se i øyekroken at bestikkboksen hoppet ned fra hyllen, eller ble dyttet ut...av noe. De fikk altså selv oppleve det beboerene (eller var det ansatte?) opplevde. Mulig dette var et slags serveringssted på en bondegård eller noe? Husker ikke eksakt. Men huset eller bygningen var svært gammel og de var i andre etasje, tror jeg. det var på Stortorvet gjestegiveri i oslo! veldig skummel episode, ja Anonymkode: 2e03c...a3b
Smurfii Skrevet 24. oktober 2023 #90 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 17.44): Så har det skjedd endringer i musikken som irriterer meg. Det er ikke noe skummelt eller mystisk i vignett eller musikk generelt i Åndenes Makt mer, musikken de bruker nå kunne de likegjerne brukt som bakgrunnsmusikk i en Rema 1000 reklame. enig! Musikken de brukte i de aller første sesongene var så creeeepy!😱🙈 den satt virkelig stemninga!👻✨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå