Maskinfører Skrevet 16. oktober 2023 #61 Del Skrevet 16. oktober 2023 Smurfii skrev (8 minutter siden): Det viser bare hvor ufattelig skjørt livet er🫶🏻🥺 man vet aldri når og hva som kan inntreffe..men dette var bare veldig veldig tragisk🥺😥 det viser bare hvor hardhudet og tøffe de var av seg før i tiden🙇🏻♀️ De fleste hadde vært ute en vinternatt før for å si det sånn🤭🫣 Unnskyld TS for litt avsporing..🙈 Ja det gjør det ja det var det var nok harde tider for en enke på den tiden 🥺 nei man vet aldri det og det var veldig tragisk det der sånn ja folk var veldig hardhudede og tøffe skjønner ikke åssen han turte og gå i mørket uten lommelykt ja de var det onkelen til pappa skulle ut på Vallø og treffe ei jente på 1940 tallet han banket på døra og ingen svarte så han gikk igjen noen timer etterpå var bare grunnmuren igjen etter bombinga der ute jente og familien overlevde dette 🤭🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #62 Del Skrevet 17. oktober 2023 Gjest Lunaris skrev (På 11.3.2021 den 22.35): Da syns vi forskjellig Han har slitt med sosialangst tidligere og har selv sagt han er introvert. Introverte eller sjenerte kan mistolkes som arrogante. Han er alvorlig, men det er det da ingenting galt i. Han har ihvertfall greid å finne en mann som lå død, der politi og letemannskap hadde lett. Tilfeldigheter eller ikke, hvem vet. Anonymkode: 5e2f1...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 17. oktober 2023 #63 Del Skrevet 17. oktober 2023 Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja det gjør det ja det var det var nok harde tider for en enke på den tiden 🥺 nei man vet aldri det og det var veldig tragisk det der sånn ja folk var veldig hardhudede og tøffe skjønner ikke åssen han turte og gå i mørket uten lommelykt ja de var det onkelen til pappa skulle ut på Vallø og treffe ei jente på 1940 tallet han banket på døra og ingen svarte så han gikk igjen noen timer etterpå var bare grunnmuren igjen etter bombinga der ute jente og familien overlevde dette 🤭🫣 💗🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #64 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er du ute etter skummelt blir hel kanskje åndenes makt i sin helhet litt tamt. For min del må jeg si den episoden i Trøndelag på et kjøpesenter var en av de beste. Der er Andreas medium og jeg synes han formidler så godt! Anbefaler heller å se Spökjakt på Discovery! DET er skummelt det! 🤩 Anonymkode: 8a97c...912 Neei, spøkjakt er jo bare komisk. For en gjeng! Men underholdende det er det! Hvor får man sett på åndenes makt nå? På Discovery er det kun noen få sesonger tilgjengelig. Anonymkode: 7a75f...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. oktober 2023 #65 Del Skrevet 17. oktober 2023 Smurfii skrev (3 timer siden): 💗🥺 Ja var godt han overlevde 💗🥺🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 17. oktober 2023 #66 Del Skrevet 17. oktober 2023 Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja var godt han overlevde 💗🥺🥺 jaa💗🥺🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. oktober 2023 #67 Del Skrevet 17. oktober 2023 Smurfii skrev (15 minutter siden): jaa💗🥺🙏🏼 Ja var det Alf var snill 💗🥺🙏🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #68 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (På 2.3.2021 den 21.14): Husker en episode fra sesong 1 eller 2(?) hvor det var en «død»person som lå opp i et badekar. Husker jeg syns den episoden var så ekkel! Var vel 10-11 år den gangen, men jeg husker spesielt godt det badekaret fra den episoden..👀 Kan du utdype? Anonymkode: dbb0b...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 18. oktober 2023 #69 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (På 2.3.2021 den 21.14): Husker en episode fra sesong 1 eller 2(?) hvor det var en «død»person som lå opp i et badekar. Husker jeg syns den episoden var så ekkel! Var vel 10-11 år den gangen, men jeg husker spesielt godt det badekaret fra den episoden..👀 Ja fy fader! Var det episoden der dem befant seg på et loft og dem ikke kom seg fort nok ned trappa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. oktober 2023 #70 Del Skrevet 18. oktober 2023 Skogstrolle skrev (7 timer siden): Ja fy fader! Var det episoden der dem befant seg på et loft og dem ikke kom seg fort nok ned trappa? mener på det var oppe på et loft ja, stemmer ikke det @Maskinfører?🙈 om dem ikke kom seg fort nok ned husker jeg ikke🤷🏻♀️ Godt mulig..🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. oktober 2023 #71 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du utdype? Anonymkode: dbb0b...344 er så lenge siden så husker ikke så mye..bare at det lå en død person opp i et badekar..syns det var så skummelt og ekkelt..🫣 en av de første episodene av åndenes makt mener jeg å huske, vet ikke om de første sesongene er å oppdrive? Kanskje på Discovery+? Endret 18. oktober 2023 av Smurfii 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #72 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (1 minutt siden): mener på det var oppe på et loft ja, stemmer ikke det @Maskinfører?🙈 om dem ikke kom seg fort nok ned husker jeg ikke🤷🏻♀️ Godt mulig..🫣 @Smurfii ja Ja loft/annen etasje kall det hva man vil gammelt bygg eller no i den dur,n Balaklava Restaurant het det kvinnfolka synd det var ufyselig på loftet/annen etasje i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #73 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (1 minutt siden): er så lenge siden så husker ikke så mye..bare at det lå en død person opp i et badekar..syns det var så skummelt og ekkelt..🫣 en av de første episodene av åndenes makt mener jeg å huske, vet ikke om de første sesongene er å oppdrive? Kanskje på Discovery+? Hun ble drept av veninna til presten som skulle skjule overgrep og redde ryet til presten var noe om en abort også mener jeg og huske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #74 Del Skrevet 18. oktober 2023 @Smurfii se hva jeg fant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. oktober 2023 #75 Del Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Hun ble drept av veninna til presten som skulle skjule overgrep og redde ryet til presten var noe om en abort også mener jeg og huske Fy f…🫣🥺 hadde aldri satt mine bein der..🙇🏻♀️ æsja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #76 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (Akkurat nå): Fy f…🫣🥺 hadde aldri satt mine bein der..🙇🏻♀️ æsja! Ja nei jeg visste ikke om det den gangen vokste opp i Sarpsborg og hadde mange kamerater i Fredrikstad så en Fredag/Lørdagskveld gikk vi dit ingen av oss visste noe om det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. oktober 2023 #77 Del Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (14 minutter siden): @Smurfii se hva jeg fant uuuh!🙋🏻♀️😄 må se den imorgen!🤩👻 så gøy å se igjen etter så mange år..🙉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. oktober 2023 #78 Del Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja nei jeg visste ikke om det den gangen vokste opp i Sarpsborg og hadde mange kamerater i Fredrikstad så en Fredag/Lørdagskveld gikk vi dit ingen av oss visste noe om det da skjønner..🫢🫣😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #79 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (4 minutter siden): uuuh!🙋🏻♀️😄 må se den imorgen!🤩👻 så gøy å se igjen etter så mange år..🙉 Ja er det åhh i morgen ? hvorfor ikke se den sammen med meg nå ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #80 Del Skrevet 18. oktober 2023 Smurfii skrev (4 minutter siden): skjønner..🫢🫣😨 Ja 😳 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå