AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #21 Del Skrevet 2. mars 2021 Det var noen episoder som var litt skumle når det ble vist på TV for 15 - 20 år siden. Men da tok det gjerne for seg steder i Danmark. Og noen av mediene var engelske. Spesielt ett medium skilte seg ut, Angela Donovan tror jeg hun het. På et dansk vertshus pekte hun plutselig på en av kelnerne som jobbet der og sa "You have seen him", og kelneren ble helt satt ut, fordi det hadde han.. Det husker jeg var litt spesielt. Å se Lilli Bendriss slå på en tromme, eller helt normale folk spille seg selv i en rekonstruering, er ikke like skummelt. Jeg har sansen for Lena Ranehag da. Anonymkode: ddb0e...42f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #22 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du nevne noen spesifikke? Anonymkode: 89f19...63c Dessverre, det er så mange og lenge siden jeg har sett de. Vil tro at du bare må begynne å se sesong 1 og jobbe deg fremover. Husker jeg så mange episoder på viafree. Jeg har viaplay, så da så det gratis iallfall. Anonymkode: cf2c1...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 3. mars 2021 #23 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 19.51): Hvorfor? Fordi han fremstår som en helt vanlig mann? Anonymkode: 493cd...5c7 Nei, Michael, framstår Langtifra som en helt vanlig mann der det spaserea rundt i dress og over hele Internett fokuseres på pengene som kan tjenes istedenfor å faktisk hjelpe folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #24 Del Skrevet 3. mars 2021 Episoden fra Vrådal, da de som hadde et hjemsøkt hus holdt tilbake opplysninger om hva som hadde skjedd i huset for å "teste". Anonymkode: d6571...279 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #25 Del Skrevet 7. mars 2021 Fra den nyeste sesongen. Der kona i huset måtte legge seg i et annet rom fordi mannen snorka. Da våknet hun av et vesen så på henne med lysende øyne, shit jeg hadde rømt og aldri kommet tilbake. Anonymkode: 26e3f...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #26 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 23.39): Episoden fra Vrådal, da de som hadde et hjemsøkt hus holdt tilbake opplysninger om hva som hadde skjedd i huset for å "teste". Anonymkode: d6571...279 Hvilken sesong? Anonymkode: 7d003...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #27 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 21.16): Hva handlet den om? Har ikke sett den Anonymkode: 07fd5...dca En som ble dratt inn i en maskin på et pølsemakeri. Når Lena treffer kona hans så ser Lena så trist ut, og det øyeblikket der er bare så fint. Husker ikke sessong. Anonymkode: 599b2...4bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #28 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg gidder heller ikke se episodene med Michael. Virker ikke troverdig, og har lite tv-karisma. Anonymkode: b37a5...046 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #29 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 21.16): Hva handlet den om? Har ikke sett den Anonymkode: 07fd5...dca Tror det er sesong 5 » Lena sier jo rett ut at jobben «spiser» han opp.. syns også den var så trist😟 Anonymkode: 8e53e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #30 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 23.39): Episoden fra Vrådal, da de som hadde et hjemsøkt hus holdt tilbake opplysninger om hva som hadde skjedd i huset for å "teste". Anonymkode: d6571...279 Hvilken sesong? Anonymkode: 7a75f...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #31 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 17.44): De skumleste episodene er helt klart noen av de i de første sesongene. Har fortvilt prøvd å lete frem de for å se de på nytt, men selvfølgelig er de gamleste sesongene ikke å oppdrive. Idiotisk. Kun de nyeste sesongene ligger på cmore eller discovery el hva det nå heter nå. Uansett: det er mye som har blitt dårlig med Åndenes Makt. Tom har jeg alltid likt, så det er godt at han fremdeles er med. Men enkelte av de klarsynte som er med og har vært med de siste årene har null troverdighet hos meg. Så har det skjedd endringer i musikken som irriterer meg. Det er ikke noe skummelt eller mystisk i vignett eller musikk generelt i Åndenes Makt mer, musikken de bruker nå kunne de likegjerne brukt som bakgrunnsmusikk i en Rema 1000 reklame. Og en ting jeg hvertfall ikke skjønner er hvorfor de nå har begynt å hoppe over det med at de klarsynte fører åndene over til andre siden. Det var noe jeg syntes var veldig fint, spennende og interessant å følge med på. Nå hopper de jo over alt det og sier bare f.eks "Lilly Bendriss fører ånd x og y inn i lyset", og så et det rettt over på research-delen. Altså.......why???? Så mitt svar er altså at de skumleste episodene ligger i de fremste sesongene. Likte spesielt når de var på den festningen i Halden(?), og Stortorget Gjestgiveri hvor de til og med får med på film åndens tilværelse i form av bestikk som plutselig flyr veggimellom. Anonymkode: c01b6...7c1 Enig i musikken i den nyeste versjonen. Bakgrunnsmusikken hørtes ut som forsøk på noe «moderne» Kling Kling klang industri lyder til musikk. Veldig forstyrrende. Anonymkode: 68915...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #32 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror det er sesong 5 » Lena sier jo rett ut at jobben «spiser» han opp.. syns også den var så trist😟 Anonymkode: 8e53e...e3f 😥😥 Den ga meg frysninger, pleier å ta alt med en klype salt, men noe så trist... Anonymkode: 599b2...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #33 Del Skrevet 11. mars 2021 On 3/7/2021 at 6:59 PM, AnonymBruker said: Fra den nyeste sesongen. Der kona i huset måtte legge seg i et annet rom fordi mannen snorka. Da våknet hun av et vesen så på henne med lysende øyne, shit jeg hadde rømt og aldri kommet tilbake. Anonymkode: 26e3f...fe2 Akkurat de der "våknet plutselig av at"-hendelsene som er med i så og si alle episoder, der tror jeg det er mye tull og tøys. En ting er hva man TROR man ser, men jeg har da selv våknet utallige ganger på nattestid og trodd jeg har sett både det ene og det andre i rommet. Det er ganske vanlig når man er halveis i søvne og kanskje våkner midt i en drøm. Så jeg tror det smøres MEGET tjukt på akkurat når det gjelder de soveroms hendelsene. Anonymkode: c01b6...7c1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #34 Del Skrevet 11. mars 2021 Lunaris skrev (På 2.3.2021 den 18.01): Michael tror jeg ikke på Jeg liker han. Synes han har et trist drag over ansiktet og minner om gutten fra filmen den 6.sansen. Anonymkode: 68915...d55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #35 Del Skrevet 11. mars 2021 Husker en episode hvor den klarsynte sa noe med «bakken» oppi bakken nei hun fikk ikke helt tak på det og spurte de etterlatte om det hadde vært et skudd oppi bakken her. De ble helt rare. Viste seg at faren het Bakken til etternavn og hadde skutt seg, dette hadde de ikke fortalt produksjonen. Anonymkode: 68915...d55 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 11. mars 2021 #36 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker han. Synes han har et trist drag over ansiktet og minner om gutten fra filmen den 6.sansen. Anonymkode: 68915...d55 Han er en voksen mann, ikke en gutt. Ovenfor meg virker han arrogant og overlegen. Er også stor forskjell på de som aktivt selv oppsøker hjemsøkte steder, for å fange de på film etc, og de som faktisk er seriøse og ikke drar på turer for å oppsøke sånt på fritida «for gøy»... Har mye mer tro på Therese Hussein, Lena og Lilli Bendriss. De vet jeg kan sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 11. mars 2021 #37 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Husker en episode hvor den klarsynte sa noe med «bakken» oppi bakken nei hun fikk ikke helt tak på det og spurte de etterlatte om det hadde vært et skudd oppi bakken her. De ble helt rare. Viste seg at faren het Bakken til etternavn og hadde skutt seg, dette hadde de ikke fortalt produksjonen. Anonymkode: 68915...d55 Var det de som klaget inn episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #38 Del Skrevet 11. mars 2021 Det var en episode i de tidlige sesongene som jeg husker skremte vannet av meg. Det var på en større gård utenfor Bodø (?) der noen jenter drev med hester og ridning. De historiene de fortalte var ekstremt skremmende og ga meg søvnvansker natta etterpå. Om det er sant eller ikke aner jeg ikke, men hadde jeg opplevd noe sånt så hadde jeg blitt helt ødelagt. Jeg tror den klarsynte var hun trønderdama med de store brillene, men det husker jeg ikke helt. Ellers er jeg enig i det noen her skriver om at de involverte er nødt til å spille seg selv i rekonstruksjoner. Jeg ler så jeg griner av det, - så utrolig kleint! haha. Anonymkode: a823a...30a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #39 Del Skrevet 11. mars 2021 Lunaris skrev (1 time siden): Han er en voksen mann, ikke en gutt. Ovenfor meg virker han arrogant og overlegen. Er også stor forskjell på de som aktivt selv oppsøker hjemsøkte steder, for å fange de på film etc, og de som faktisk er seriøse og ikke drar på turer for å oppsøke sånt på fritida «for gøy»... Har mye mer tro på Therese Hussein, Lena og Lilli Bendriss. De vet jeg kan sitt. Jeg vet han er en voksen mann;) jeg kalte han ikke gutt, jeg sa han minnet om en annen skuespiller som da var en gutt. Jeg liker han og synes han er bedre enn noen av de dramatiske de hadde med for noen år siden. Jeg liker at han er rolig og alvorlig. Synes ikke han er arrogant og overlegen, men han virker å stenge ting ute og være i sin egen boble. Introverte kan tolkes feil. Anonymkode: 68915...d55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #40 Del Skrevet 11. mars 2021 PallePalle skrev (1 time siden): Var det de som klaget inn episoden? Nei tror ikke det? Det var barna (voksne) som hadde meldt på men noen av de var skeptiske så de hadde ikke fortalt familie/hus historien. Og så traff hun på mye og mye som gav gåsehud. Anonymkode: 68915...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå