Gjest Fast bruker Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Vil ikke skrive under eget nick akkurat nå... Da er forholdet mitt inne i en periode med lite sex... Vet ikke helt hvorfor heller... Jeg er ikke av typen som liker å ta initiativ - litt gammeldags her - vil at mannen skal ta det... Selv har jeg lagt på meg litt i det siste - nok til at jeg er redd han ikke "har lyst" på meg... Kjenner på meg at jeg tåler mindre og mindre fra ham når vi ikke har intimitet i forholdet... Blir irritert av ingenting... Snart 3 måneder siden vi hadde sex jo... Trodde mannfolk stort sett ville, jeg... (vet at dette gjelder begge kjønn, men akkurat nå er jeg og ) Uff, håper det bedrer seg snart...
Gjest Milah Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 (endret) I de fleste langvarige forhold går sexlivet i bølger. Noen gang har man mer, andre ganger mindre. Dette er helt normalt! Hvis det alltid er han som må ta initiativ, kan jo dette være noe av grunnen? Hvis jeg alltid var den som måtte ta det første steget, hadde jeg ikke følt meg særlig attraktiv! Uten at jeg kan si noe sikkert tviler jeg på at det er kroppen din som er problemet! Er vel heller at dere har kommet inn i en vond sikel, når det kommer til sex! Hva med å forføre han en kveld? Tipper han vil sette veldig stor pris på det! Endret 22. august 2005 av Milah
Gjest -trådstarter- Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Hvis det alltid er han som må ta initiativ, kan jo dette være noe av grunnen? Hvis jeg alltid var den som måtte ta det første steget, hadde jeg ikke følt meg særlig attraktiv! Hva med å forføre han en kveld? Tipper han vil sette veldig stor pris på det! ← Jeg vet... Det er bare så vanskelig... Han hadde blitt fra seg av ekstase om jeg hadde gjort det tenker jeg :smile:, allikevel er det vanskelig...
Gjest Milah Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Jeg vet... Det er bare så vanskelig... Han hadde blitt fra seg av ekstase om jeg hadde gjort det tenker jeg :smile:, allikevel er det vanskelig... ← Ja, jeg skjønner det! Men start i det små.. Ta deg en dusj, og ta på deg en litt sexy nattkjole, eller noe annet han liker, og du føler deg vel i! Etterpå kan du be han smøre deg på ryggen med krem eller masere deg f.eks... Du tenger ikke si noe konkret, begynn med små hint..
Gjest - trådstarter - Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 Ja, jeg skjønner det! Men start i det små.. Ta deg en dusj, og ta på deg en litt sexy nattkjole, eller noe annet han liker, og du føler deg vel i! Etterpå kan du be han smøre deg på ryggen med krem eller masere deg f.eks... Du tenger ikke si noe konkret, begynn med små hint.. ← skal prøve, men er ikke lett å ta på seg noe som jeg føler meg vel i når jeg føler meg veldig "uvel" for tiden...
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 Hvorfor tror kvinner at menn alti vil ha sex ?
Gjest Milah Skrevet 22. august 2005 #7 Skrevet 22. august 2005 Hvorfor tror kvinner at menn alti vil ha sex ? ← Det er vel ingen som har påstått det! Hvis man pleier å ha regelmessig sex, og plutselig ikke har det på måneder, er det jo ikke rart at man begynner å lure..
Gjest -Trådstarter - Skrevet 22. august 2005 #8 Skrevet 22. august 2005 Hvorfor tror kvinner at menn alti vil ha sex ? ← Nei, jeg tror ikke at menn alltid vil ha sex - men hos oss har han som regel alltid hatt lyst. Plutselig ikke... Og det hadde vært så forbanna mye lettere om han kunne fortalt hvorfor lysten er borte! Jeg har sagt til ham at jeg nesten begynner lure på om han har seg andre steder - da bare rister han på hodet... Jeg vet vel egentlig det også. Men kanskje han har noen problemer men ikke tør prate om det... Menn tar vel slikt tungt... Uff - håper det ordner seg snart!!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #9 Skrevet 23. august 2005 Ut fra innleggene tolker jeg det dithen at du er irritert på mannen din - du bør huske at dette er en "killer" for lysten til å ta initiativ til sex. Kanskje han egentlig har lyst, men ikke vil ta initiativ av den grunn.
Gjest - trådstarter - Skrevet 23. august 2005 #10 Skrevet 23. august 2005 Ja, det stemmer at jeg er irritert på ham... Men jeg føler at mye av irritasjonen (...ikke all...) kommer av mangel på intimitet. Hvis vi hadde tatt litt mere på hverandre, kost litt, flørtet litt osv hadde det vært lettere å fleipe og tulle og man blir lettere til sinns!!! Da tåler iallefall jeg mere... Vi er vel inne i en sånn dum sirkel av #¤%"&¤...
Gjest Mito24 Skrevet 23. august 2005 #11 Skrevet 23. august 2005 Kanskje du skal gå ned i vekt igjen. Har sett flere eksempler hos kamerater hvor kjæresten begynner å gi faen, eser ut, hvorpå kameraten min tilslutt ikke blir seksuelt tiltrukket av henne lenger, mindre og mindre sex, tilslutt ender forholdet og hun står igjen der, singel og tyve kilo tyngre enn før.
Gjest Piper Skrevet 23. august 2005 #12 Skrevet 23. august 2005 Kanskje du skal gå ned i vekt igjen. Har sett flere eksempler hos kamerater hvor kjæresten begynner å gi faen, eser ut, hvorpå kameraten min tilslutt ikke blir seksuelt tiltrukket av henne lenger, mindre og mindre sex, tilslutt ender forholdet og hun står igjen der, singel og tyve kilo tyngre enn før. ← Den type mann hadde jeg vært glad jeg ble kvitt
Superlammet Skrevet 23. august 2005 #13 Skrevet 23. august 2005 Ta initiativ, drit i hintinga. Kanskje det like gjerne kan funke om du suger tak i han med en gang han kommer inn døra, river han med inn på soverommet, river av han klærne og tar det du trenger for så å gå i dusjen mens han ligger der som et spørsmålstegn og lurte på hva for en engel som kom ned fra himmelen og voldtok han.
Gjest Mito24 Skrevet 23. august 2005 #14 Skrevet 23. august 2005 Den type mann hadde jeg vært glad jeg ble kvitt ← Lykke til, det gjelder de alle fleste menn. Noen er imidlertid for pysete til å si i fra.
Gjest Milah Skrevet 23. august 2005 #15 Skrevet 23. august 2005 (endret) Du Mito, det er ikke bare kvinner som begynner å drite i utseendet og lar seg selv forfalle! I den grad det er et problem, er det det blandt menn også! Endret 23. august 2005 av Milah
Gjest Mito24 Skrevet 23. august 2005 #16 Skrevet 23. august 2005 Du Mito, det er ikke bare kvinner som begynner å drite i utseendet og lar seg selv forfalle! I den grad det er et problem, er det det balndt menn også! ← Har jeg påstått noe annet?
Gjest Milah Skrevet 23. august 2005 #17 Skrevet 23. august 2005 Har jeg påstått noe annet? ← Nei, men du forklarte bare utifra kamaratene dine. Så jeg ville bare oppklare..
Superlammet Skrevet 23. august 2005 #18 Skrevet 23. august 2005 Lykke til, det gjelder de alle fleste menn. Noen er imidlertid for pysete til å si i fra. ← Du er meg en kar som liker å forsøke å provosere.. Uff, prepubertale ungdommer med tilgang på internett.. Her er resultatet..
Gjest Mito24 Skrevet 23. august 2005 #19 Skrevet 23. august 2005 Du er meg en kar som liker å forsøke å provosere.. Uff, prepubertale ungdommer med tilgang på internett.. Her er resultatet.. ← Jeg er eldre enn deg. Og sannsynligvis langt penere.
Gjest - Trådstarter - Skrevet 23. august 2005 #20 Skrevet 23. august 2005 Kanskje du skal gå ned i vekt igjen. Har sett flere eksempler hos kamerater hvor kjæresten begynner å gi faen, eser ut, hvorpå kameraten min tilslutt ikke blir seksuelt tiltrukket av henne lenger, mindre og mindre sex, tilslutt ender forholdet og hun står igjen der, singel og tyve kilo tyngre enn før. ← Jeg er "litt" eldre enn deg, skjønner jeg... Joda, jeg burde slanke meg, farge håret, få større pupper og bli kokk!! Nei, JEG føler meg ikke vel for tiden, men hvis han etter så mange år plutselig ikke vil ha meg seksuelt pga noen lusne kilo - vel da er det rett ut!! Om det er hans "problem" - hvilket jeg betviler - burde han vel heller "hintet" på om vi ikke skulle ta en tur/svømt litt e.l...?! "I gode og onde dager"... Så "shalow" er han ikke...det skal han ha... Er du, Mito24?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå