AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Prøver å få litt oversikt fant plutselig penger på coop og trumf. Anonymkode: abb75...fd9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Diverse kredittkort har cashback og bonusordninger. Anonymkode: 4e4eb...df9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gjensidige Anonymkode: 822ca...8d0 Jeg mener jo ikke banker? Anonymkode: abb75...fd9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener jo ikke banker? Anonymkode: abb75...fd9 Gjensidige er vel også et forsikringsselskap, slik de var fra gammelt av? Noen forsikringsselskaper utbetaler kundeutbytte hvert år til sine medlemmer/kunder. Vi fikk det av vårt forsikringsselskap da jeg bodde i rekkehus-sameie. Bygget var forsikret, men jeg husker dessverre ikke hvor - kan det ha vært Gjensidige? Anonymkode: 00d17...063
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Er vel ikke noe annet man kan ta ut fysiske penger fra, men de fleste kredittkort har poengordninger, slik som nordic hvor du kan booke gratis overnatting etter hvert. Anonymkode: d9c73...d4f
Gjest Smeltemann Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gjensidige er vel også et forsikringsselskap, slik de var fra gammelt av? Noen forsikringsselskaper utbetaler kundeutbytte hvert år til sine medlemmer/kunder. Vi fikk det av vårt forsikringsselskap da jeg bodde i rekkehus-sameie. Bygget var forsikret, men jeg husker dessverre ikke hvor - kan det ha vært Gjensidige? Anonymkode: 00d17...063 Gjensidige betaler tilbake hvert år. Så vil tro det var det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er vel ikke noe annet man kan ta ut fysiske penger fra, men de fleste kredittkort har poengordninger, slik som nordic hvor du kan booke gratis overnatting etter hvert. Anonymkode: d9c73...d4f Mange kredittkort som har cashback der man får fysiske penger i form av at det trekkes fra på regningen. Anonymkode: 4e4eb...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå