AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Dere damer som har litt størrelse på puppene deres (uten silikon), hadde dere likt at en annen kvinne koste med de? Anonymkode: 5c6f6...48a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dere damer som har litt størrelse på puppene deres (uten silikon), hadde dere likt at en annen kvinne koste med de? Anonymkode: 5c6f6...48a Absolutt, det er jo bare deilig. Men nå er de fleste kanskje i en setting hvor dette ikke er mulig, og det må forbli med fantasien:) Anonymkode: 729f3...c92
Milky Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Kan ikke se for meg en setting der jeg heller vil ha en kvinne på puppene, istedenfor en man så nei 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Hvordan koser man egentlig med store puppene? Lukter det ikke av dem? Anonymkode: 9a613...388
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan koser man egentlig med store puppene? Lukter det ikke av dem? Anonymkode: 9a613...388 Lukter? Nei, har ganske store selv og har aldri opplevd LUKT fra de? 😅 Blir litt klam under puppene når det er varmt, men det lukter ikke og holder da normal hygiene. Og hvordan man koser, jeg kunne kost med deilige pupper lenge med sutting, slukking, kna de godt, og gjerne mens hun gjør det samme med mine pupper. Ts. 💏 Anonymkode: 5c6f6...48a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Nei, bare barn koser med mine bryst. Da ammende spebarn. Anonymkode: e156c...007
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lukter? Nei, har ganske store selv og har aldri opplevd LUKT fra de? 😅 Blir litt klam under puppene når det er varmt, men det lukter ikke og holder da normal hygiene. Og hvordan man koser, jeg kunne kost med deilige pupper lenge med sutting, slukking, kna de godt, og gjerne mens hun gjør det samme med mine pupper. Ts. 💏 Anonymkode: 5c6f6...48a Men det lukter da litt stramt fra selve brystområdet? Hvordan har du tenkt å få til kosing samtidig da? Må bytte på da eller? Hoder vil jo være i veien for hverandre.. Anonymkode: 9a613...388
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 Hvorfor i alle dager skal en kvinne like at en annen kvinne tafser på brystene hennes? De fleste damer er da ikke skeiv eller bi? Anonymkode: 33b7d...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Har en fast lekepartner som koser mye med de 🥰 Hun er domina så må finne meg i litt røff behandling av puppene også 🤭🤭 Anonymkode: 65ce4...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå